وزارت حمل و نقل انتاریو (MTO) بار دیگر مهلت آموزش مدارس آموزشی برای رانندگان کامیون را تمدید کرده است تا برنامه های آموزشی دقیق را در برنامه های Melchory خود (آموزش سطح ورود اجباری) درج کنند. جدول زمانی از نه ماه دیگر تا 1 ژوئیه 2026 به عقب رانده شد.
در یک بولتن در 23 سپتامبر ، MTO دوره جدید را اعلام کرد تا یک برنامه درسی به روز شده را فعال کند. این دومین گسترش است که در مدارس رانندگی در استان در دسترس است. دوره قبلی در اول اکتبر بود.
در 24 دسامبر 2024 ، MTO در ابتدا بولتن را برای کلیه ارائه دهندگان ذوب ارسال کرد که الزامات موجود برای برنامه های آموزش را در کلیه برنامه هایی که مطابق با استاندارد آموزش راننده کامیون تجاری (کلاس A) هستند ، روشن می کند. بولتن خاطرنشان كرد كه مدارس رانندگی تا اول ژوئیه 2025 برای ارائه دروس دقیقه به دقیقه به وزارتخانه ارائه شده است.
MTO توضیح داد که چرا تصمیم به تمدید مهلت گرفت. این بولتن گفت: “MTO با توجه به رکود اقتصادی که در حال حاضر با آن روبرو هستند ، از ذینفعان بازخوردی دریافت کرد تا پیروی از تحقق الزامات از سرگیری برنامه های درسی را در دوره فعلی برآورده کند.” “دوره جدید ارائه دهندگان دوره و توسعه دهندگان زمان بیشتری را برای به روزرسانی برنامه های درسی خود ارائه می دهد.”
انجمن آموزش کامیون های تجاری تجاری انتاریو (OCTA) گفت که قدم برای تحقیقات مکرر از صنعت واکنش نشان داد ، اما افزود که این روند باید با بررسی مداوم استانداردهای مینای دندان مطابقت داشته باشد.
OCTA از گسترش مهلت پشتیبانی می کند
Narinder Singh Jaswal ، رئیس OCTA در توضیحی گفت: “OCTA از هر ابتکاری که کیفیت آموزش را بهبود می بخشد ، پشتیبانی می کند.” “اما قبل از به روزرسانی استانداردهای ذوب ، نیاز به برنامه های تدریس ، خطر خطر ، تکثیر کار و بارهای مالی غیر ضروری برای مدارس.”
این انجمن دریافت که تعدادی از جلسات ذینفعان هنوز برای ارزیابی استانداردهای ذوب و احتمالاً تجدید نظر در حال انجام است. جلسه بعدی برای 10 اکتبر برنامه ریزی شده است. ارائه دهندگان آموزش می ترسند که پس از تکمیل الزامات جدید مجبور به تجدید نظر در آنها شوند و در صورت لزوم قبل از اتمام بررسی ، دوباره آنها را تجدید نظر کنند.
جاسوال گفت: “این بدان معناست که کار دوتایی اداری و هزینه های اضافی برای مدارس که در حال حاضر با اتلاف صنعت ارتباط دارند.”
این انجمن همچنین نیاز به نیاز را زیر سوال برد ، زیرا استانداردهای ذوب از زمان معرفی آن در سال 2017 تغییر نکرده است. مدارس از برنامه های آموزشی مصوب استفاده می کنند که بیش از هشت سال بدون هیچ مشکلی بر اساس این استانداردها ساخته شده است.
صاحبان مدرسه نسبت به مسائل مربوط به امنیت عمومی هشدار می دهند
همه مدارس آموزش کامیون از گسترش استقبال نکردند. یک صاحب مدرسه که از او خواسته نشده بود “بسیار ناامید کننده” باشد.
این گسترش مدارس را ارائه می دهد که همچنان به بهره برداری از سیستم ادامه می دهند ، اصلاحات طولانی مدت را به تأخیر می اندازند و در شیوه های آموزشی فرومایه وجود دارند زیرا صاحب مدرسه هشدار داده است.
آنها گفتند که طبق دستورالعمل MTO ، زمان و منابع را سرمایه گذاری کرده اند و اکنون معتقدند که تلاش های آنها تضعیف شده است. “این فقط مسئله انصاف یا رقابت نیست. این مسئله از امنیت عمومی است. هر تأخیر این است که یک تراژدی قابل اجتناب دیگر را در خیابان های ما فعال کنیم. برای کسانی از ما که متعهد به آموزش با کیفیت هستند ، شیفت های مکرر پیام اشتباه را ارسال می کنند که انطباق اختیاری است و کسانی که پایدار هستند رد می شوند ، در حالی که کسانی که آماده می شوند ، خود را مجازات می کنند.”