خرابی سیستم CBSA کامیون ها را در گذرگاه های مرزی جنوب انتاریو تأخیر می کند

دولت کانادا ، آژانس خدمات مرزی کانادا یک مقام فدرال فدرال ، که مسئولیت کنترل مرزها را بر عهده دارد.

عدم موفقیت سیستم آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) باعث تأخیر در پردازش تجاری در جنوب انتاریو در تاریخ 30 سپتامبر شد.

سخنگوی CBSA به TruckNews.com گفت: “ما از نزدیک با شرکای IT همکاری می کنیم تا در اسرع وقت این مشکل را حل کنیم.” “آثار اصلی بازرسی در Friedensbrücke و Bridge Queenston-Lewiston توسط کارمندان دولت برای پردازش ترافیک و محموله ها اشغال شده است. ما به طور فعال با شرکای خود در سازمان Peace Bridge و کمیسیون پل آبشارهای نیاگارا برای حمایت از کنترل ترافیک همکاری می کنیم.”

CBSA از رانندگان تجاری بخاطر همکاری خود تشکر کرد و از این اختلال عذرخواهی کرد.

(عکس: iStock)

شورای خصوصی کامیون موتور کانادا (PMTC) گفت که خطاهای تکرار شده در مرز غیرقابل قبول است.

مایک میلیان ، رئیس PMTC از PMTC گفت: “ما مدتها است که از ما خواسته ایم تا پول و زمان را برای رفع مشکلات نرم افزار و سخت افزار با سیستم های پاکسازی مرزی سرمایه گذاری کنیم.” “ما هفته ای چندین بار به روزرسانی می کنیم و بیش از یک سال به طول می انجامیم ، از تأخیر در سیستم یا خرابی ها که یک کشور آشکارا به این ترتیب یک کشور به تجارت وابسته باشد.”

PMTC ابراز نگرانی می کند

وی افزود: این شکست ها دیگر برای صنعت میلیون ها دلار زمان و بهره وری هزینه ندارند. “خاموش کردن کامل مهارت های ترخیص کالا از گمرک امروز صبح نشان می دهد که ما برای این مشکل چقدر آسیب پذیر هستیم و وضعیت فعلی چگونه ناپایدار است و باید در مدت زمان کوتاهی اصلاح شود.”

اتحاد کامیون سازی کانادا (CTA) همچنین از اوتاوا انتقاد کرد و گفت که تجارت مرزی بارها توسط سیستم های CBSA منسوخ که نمی توانند نیازهای مدرن را برآورده نمی کنند ، بارها مختل می شود.

استفان لاسکوفسکی ، رئیس جمهور CTA و مدیرعامل ، در بیانیه مطبوعاتی گفت: “اگرچه این شکست ها در چند هفته گذشته بسیار مهم بوده است ، اما این موضوع سالهاست که یک مشکل مداوم بوده است.” “امروز کل مرز شمالی به دلیل این غفلت به حالت ایستاده است.”

CTA زیرساخت های قدیمی را صدا می کند

CTA دریافت که سیستم هایی با تجارت الکترونیکی و داده های تجاری دیگر نمی توانند ادامه دهند. لاک شائن ، مدیر سیاست و ناوگان صنعت گفت: “امروز یک نمونه نگران کننده دیگر از این واقعیت است که اقتصاد ما به دلیل زیرساخت های منسوخ قطع می شود. ما اطمینان داریم که بودجه آینده فدرال سرانجام به این موضوع متوسل خواهد شد ، که برای حرکت کارآمد و به موقع تجارت و امنیت ملی ملت ما بسیار مهم است.”

CTA شامل سرمایه گذاری های زیرساخت مرزی در ارسال خود قبل از بودجه است و شورای فدراسیون را تحت فشار قرار داده است تا اوتاوا را ترغیب کند تا عمل کند. لاسکوفسکی گفت: “ما به سادگی نمی توانیم حرکت هزاران کامیون برای خزیدن در گذرگاه های بین المللی را داشته باشیم در حالی که به دنیای تجارت بین المللی می دهیم سیگنال دیگری می دهیم که کانادا برای تجارت باز نیست.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *