چند سالاد رژیمی خوشمزه

می تواند: بهترین راه برای کاهش وزن، خوردن کاهو به جای غذاهای چرب و سنگین است. در این مطلب طرز تهیه چند نوع رژیمی و سالاد خوش طعم را برای شما آورده ایم.

سالاد سبزیجات

برای تهیه این سالادهای خوشمزه کافی است چند سبزی خوش طعم را با سالاد مخلوط کنید و از طعم آن لذت ببرید.

مواد مورد نیاز

  • آب خوب: 2 گرم
  • زیرک: 2 قاشق غذاخوری
  • گردو (خرد شده): 2 قاشق غذاخوری
  • سیر (ریز رنده شده): 2 عدد
  • پیاز (خرد شده): 5 عدد
  • پودر آویشن: یک و نیم قنس
  • پودر زیره: یک و نیم اونس
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
  • سبزیجات معطر (خرد شده): 250 گرم

چند سالاد رژیمی خوشمزه

شیوه آماده سازی

1. بهترین آبغوره، زرشک، گردو، سیر، پیاز، پودر مس، پودر زیره، نمک و فلفل سیاه را در ظرفی ریخته و مخلوط کنید.

2. سبزی های معطر (پیاز، شوید، معطر، ترخون، ریحان، نعناع، ​​گشنیز) را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

3. مخلوط را در ظرفی ریخته و به مدت 60 دقیقه در یخچال قرار دهید. بعد سرو کنید.


سالاد عدس؛ رژیم تپلو!

سالاد بینی یکی از سالادهای مقوی است که هم برای گیاهخواران و هم برای افراد رژیمی بسیار مناسب است. این سالاد خوشمزه را حتما بخورید.

اجزاء

  • عدس: حفره یک و ربع
  • تخم مرغ: 4 عدد
  • سرکه قرمز: 1/4 فنجان
  • روغن زیتون: 3 قاشق غذاخوری
  • خیار: 1 عدد بزرگ
  • برگ جعفری تازه: 1/2 فنجان
  • پیاز: 1/2 پیمانه
  • نمک: به میزان لازم
  • فلفل: به میزان لازم
  • گوجه گیلاسی: اختیاری

چند سالاد رژیمی خوشمزه

چند سالاد رژیمی خوشمزه

طرزهیه

1. عدس ها را با کمی آب در قابلمه بریزید، روی عدس ها را تا 3 سانتی متر آب بپوشانید. آن را بجوشانید. سپس حرارت را کم کنید و اجازه دهید عدس ها نرم شوند اما تغییر شکل ندهند، 20 تا 25 دقیقه بپزید. سپس آن را بشویید.

مطالبی که خواندن آنرا نباید از دست داد!
پخت در عرض چند دقیقه ؛ طرز تهیه نان کدر

2. در همین حین، تخم مرغ ها را در یک قابلمه دیگر با کمی آب بجوشانید. بذرها را با آب تا 3 سانتی متر بپوشانید. وقتی آب به جوش آمد، آن را از روی حرارت بردارید، درب آن را ببندید و اجازه دهید 12 دقیقه بماند. پس از آن روی آنها آب سرد بریزید و پوست را بپاشید و بمالید.

3. در یک کاسه بزرگ، سرکه و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید. عدس، خیار، جعفری و پیاز را اضافه کنید و نمک و فلفل بزنید. آنها را خوب هم بزنید تا سس کاملا روی مواد را بپوشاند. بگذارید به دمای محیط برسد یا می توانید آن را در یخچال قرار دهید. برای سرو، تکه های تخم مرغ را روی آن بریزید. در صورت تمایل با برگ کاهو سرو کنید.


سالاد پلومن; کلاس و رژیم غذایی

این سالاد ساده و خوش طعم را با ترشی پیاز خانگی، سس خردل و عسل میل می کنند.

اجزاء

  • پیاز قرمز: 1 عدد
  • شکر: 1/2 قاشق چایخوری
  • سیر: 4 عدد
  • سرکه قرمز: 2 قاشق غذاخوری
  • نمک: به میزان لازم
  • سس خردل: 1 قاشق چایخوری
  • عسل: 1 قاشق چایخوری
  • سرکه سفید: 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 4 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه: به میزان لازم
  • گوم: 100 گرم
  • سالاد: 1 عدد
  • سیب: 1 عدد
  • کرفس: 3 شاخ
  • تربچه: 8 عدد
  • سوسیس: 8 برگ
  • پنیر چدار: 100 گرم
  • پنیر آبی: 100 گرم

چند سالاد رژیمی خوشمزه

چند سالاد رژیمی خوشمزه

طرز تهیه

1. ابتدا آب پیاز درست کنید. حلقه های پیاز را در ظرفی بریزید و شکر، سرکه، سرکه قرمز و کمی نمک به آن اضافه کنید. آنها را خوب مخلوط کنید، در ظرف را بپوشانید و حداکثر 1 ساعت بگذارید تا سالاد آماده شود.

مطالبی که خواندن آنرا نباید از دست داد!
آموزش درست کردن چیزکیک در یخچال با ژله و کلوچه

2. برای تهیه سالاد، سس خردل، عسل، سرکه سفید و روغن زیتون را با کمی نمک و فلفل سیاه مخلوط کنید. آن را بچشید و در صورت لزوم نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید. سس را کنار بگذارید و سالاد آماده کنید.

3. سالاد، آب، کاهو، سیب، کرفس و تربچه را در یک کاسه مخلوط کنید. سس را هم زده و روی سالاد بریزید. آنها را خوب مخلوط کنید تا سالاد کاملاً به سس آغشته شود.

4. ورقه های سوسیس، پنیر و پیاز ترشی را روی سالاد بگذارید و سرو کنید.

نکاتی برای پخت سالاد:

1. پیاز را پوست بگیرید و رنده کنید.

2. سیب زمینی ها را پوست گرفته و آب آن را بگیرید.

3. کدوها را پوست گرفته و ریز خرد کنید.

4. کرفس و تربچه را ریز خرد کنید.

5. سوسیس را خرد کنید.

6. پنیر چدار را با چنگال برش دهید. چیز آبی را به مکعب برش دهید.


سالاد ذرت؛ رژیم غذایی بسیار ساده

مواد اولیه 8 نفره

  • ذرت: 8 عدد (ذرت یا سبزی)
  • گوجه فرنگی: 6 عدد (ورقه شده)
  • خیار: 2 عدد (بدون پوست و برش)
  • پیاز: 2 عدد (خرد شده)
  • فلفل دلمه ای: 1 عدد (سبز، دانه ها و بریده شده)
  • فلفل سبز: 1 عدد (بدون هسته و برش)
  • گشنیز: 1/4 فنجان (خرد شده)
  • سرکه: 4 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 3 قاشق غذاخوری
  • نمک: به میزان لازم
  • فلفل سیاه: به میزان لازم

چند سالاد رژیمی خوشمزه

چند سالاد رژیمی خوشمزه

طرز تهیه

1. گریل یا گریل را از قبل گرم کنید.

2. ذرت ها را کمی با روغن زیتون چرب کنید و روی گریل یا گریل قرار دهید تا قهوه ای شود و با حرارت ملایم آماده بجوشد.

مطالبی که خواندن آنرا نباید از دست داد!
کدو تنبل کبابی در فر با طعم لیمو و پنیر پارمزان

3. سپس می گذاریم خنک و خنک شود تا در دست نگه داریم، دانه های ذرت را از ذرت جدا کنیم.

4. ذرت، گوجه فرنگی، خیار، پیاز، فلفل دلمه ای، فلفل سبز، گشنیز، سرکه و 3 قاشق چایخوری روغن زیتون را مخلوط کرده، نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید.

5. حداقل 2 ساعت قبل از غذا در یخچال بگذارید و سپس از یخچال خارج کنید و به دمای اتاق برسانید.

همچنین ببینید

نحوه دم کردن قهوه به صورت حرفه ای

نحوه دم کردن قهوه به صورت حرفه ای

وبسایت تفریحی یک و دو: وقتی صحبت از قهوه به میان می‌آید، معمولاً به رویاهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *