محصول مسابقه ای در Speedway Motor Bristol در دوران NextGen یک تراکتور فلسفی بوده است و نژادها از سال 2022 کمی شبیه یک تراکتور فلسفی است و نژادها آن را به عقب و جلو نشان می دهند.
نقطه عطف مسابقه بهاری در سال 2024 بود که در آن دمای سرما از ورود لاستیک به مسیر جلوگیری می کرد و همین امر منجر به لاستیک های 30 تا 40 دور و یکی از یادآوری ترین نژادها از این دوره شد.
بنابراین گودیر مأمور شد تا آن را تکرار کند ، چیزی که آنها تا شنبه عصر نتوانستند به آن دست یابند ، و محصولی ایجاد شده که بسیار مربوط به مسابقه ای است که این مکالمه حتی آغاز کرده است.
از طریق NASCAR ، عصر شنبه ، بیشتر گذرنامه ها را در کل این زمینه در یک مسابقه در بریستول نشان داد. به دلایل آخرین مقایسه:
فدر 24: 3589
پاییز 24: 2287
بهار 25: 2197
پاییز 25: 3873
مسابقه Spring24 هنوز رکورد تغییر سرب دارد ، اما همچنین عصر شنبه حتی تصادفی کمتر از آرکیپت آن بود.
فدر 24: 61
پاییز 24: 2
فدر 25: 4
پاییز 25: 30
با این وجود ، برخی از افراد آن را در ورزش و تصادفی دوست داشتند و برخی از آن متنفر بودند. بعد از مسابقه نظرات متفاوتی وجود داشت که موتورسپورت از تعداد زیادی از کارفرمایان خدمه و مدیران رقابتی سؤال کرد. رودی فوگل روز دوشنبه رادیو SiriusXM NASCAR بود و به طور مؤثر این سؤال را مطرح کرد که NASCAR یک روز بعد ، مدیر عامل سری جام ، برد موران ، چه روز بعد سعی می کند انجام دهد.
هدف اینجا چیست؟
موران در طول بخش هفتگی خود در سفر صبحگاهی بر سر سیریوس گفت: “حتی همه نظرات در مورد آنچه که یک مسابقه خوب است ، چه مسابقه رقابتی است.” “بسیاری از کارفرمایان خدمه وجود دارند که از مسابقه لذت می برند. عده ای وجود دارند که از آن لذت نمی بردند. نحوه سیم کشی آنها ، آنها دوست دارند همه چیز را بدانند ، و مطمئناً کمی از فیلمنامه خارج شده است ، که معمولاً به این معنی است که ما یک مسابقه هیجان انگیز داشتیم ، اما ما می خواهیم لاستیک ها از بین بروند. ما می خواهیم تعداد زیادی از آنها بخواهیم.
این یک علم واقعی است که همه اینها را همانطور که باید کنار هم قرار دهیم ، اما ما مطمئناً می خواهیم مدیریت تایر و دو و سه عرض داشته باشیم. من فکر می کنم همه ما آن را داریم. گودیر سخت کار کرد تا ما را به آنجا ببرد. اگر فقط کمی سایش بود ، ممکن است ارزان باشد ، اما بدون شک ما در جهت درست پیش می رویم. آهنگ کوتاه ، مردم می خواستند ، می خواستند بیشتر مسابقه های کوتاه با یک عمل کوتاه انجام شود و ما آن را روز شنبه تحویل دادیم. “
یک محصول منفی از لاستیک های نرم تر و سنگ مرمر فدرلند در اطراف مسیر این است که سه ماشین اجازه می دهند جبهه های راست آتش بگیرند. این مسئله بیشتر در دوران NextGen و سه راننده فورد در جاش بری ، آستین سیندریک و چاد فینچوم روز شنبه دچار چنین آتش سوزی شدند.
موران گفت: “ما آتش را دوست نداریم که بتوانید تصور کنید.” “ما در سالهای اخیر برخی از آتش سوزی ها را مشاهده کرده ایم و این بخشی از توسعه است. این بخشی از لاستیک های نرم است. ما کارهای زیادی را برای تغییر آنها انجام داده ایم. ما در قسمت زیر راک (پانل ها) شکاف داریم ، ما طرفداران صخره ای داریم که هوا را به پانل ها می آورند.
“آتش سوزی در سمت راست در 21 ، 2 و 66 کمی تعجب آور بود و ما به زودی با همه مهندسان خود به جلسه خواهیم رفت. ما تمام این اطلاعات را جمع آوری خواهیم کرد و تصمیم می گیریم که آیا آن را برای این هفته تغییر خواهیم داد یا نه.
اخیراً ، رانندگان از هفته ای که در آن ناسکار از NASCAR خارج شد ، که هشدارهای رانندگان قبل از مسابقه که پس از مسابقه در مسابقه در حال اجرا بودند ، به بازرسی و در مقابل دیوار برای جذب تیله ها به همین دلایل ، از NASCAR دور شدند.
NASCAR در نظارت در بریستول شرکت نخواهد کرد.
موران گفت: “سالهاست که بیشتر است.” “ما به شما نمی گوییم که به دنبال مسابقه به کجا بروید. ما به شما نمی گوییم که کدام خط باید اجرا شود. ما نمی توانیم آن را صیقل دهیم و نمی خواهیم. این روزمره در بسیاری از آثار مختلف بود. … مسیر همه شما است.
“اگر خط دیگری را که از جاده بوکس پایین می آید ، می گیرید ، مانند بریستول مسابقه می گیرید ، پس ما در همه جا در ورودی های جاده گودال ویرانه هایی داریم. مطمئناً به این تجارت نمی آییم. ما قطعاً تیم هایی را در این زمینه نمی خواهیم. تیم ها ارتباط برقرار می کردند.
در این مقاله
اولین کسی باشید که در این مباحث در پیام های زمان واقعی می دانید و مشترک می شوید