
عکس: واسر سالیوان
پارک موتور تایر کانادایی 2023: همه چیز طبق برنامه اجرا شده بود. Frankie Montecalvo شماره 12 Vasser Sullivan Lexus RC F GT3 را در نزدیکی شبکه قرار داد و یک جلسه تمرینی را رهبری کرد و در رده دوم قرار گرفت. سپس گرم شدن ، و ورود شماره 12 مشکلی ایجاد کرد.
سخت کوشی خدمه به طور معمول چهار ساعت کار را در زیر دو و نیم به پایان رساند تا ماشین بتواند مسابقه را بگیرد.
جسی گلدین ، رئیس ماشین شماره گفت: “ما خودمان را جنگیدیم و همانطور که گفتم ، این گروه از پسران ، مرد ، می دانیم که چگونه سرمان را پایین می آوریم و فقط می آییم و آن را درست می کنیم.” 12
نقش گلین به راحتی توصیف می شود ، اما در این منطقه عظیم است: او کسی است که اطمینان می دهد که ماشین وارد می شود و دقیقاً همانطور که مهندسان می خواهند کار می کند. اگر چیزی شکسته شود ، او همچنین کسی است که تضمین می کند که آن را تعمیر می کند.
در این روز در کانادا ، “جشنواره” به معنای عملکرد تیم بزرگی بود.
گلدین برای تلاش تیمی بزرگ غریبه نیست. کار او در مسابقه در سال 1995 با یک تیم ARCA قبل از پرش به ریچارد Childress Racing با تیم شماره 3 و چهره NASCAR: دیل ارناردت آغاز شد.
“من می دانستم که دیل ارناردت چه کسی است. من پراکنده نبودم. مثل این است:” خوب ، من او را در تلویزیون دیده بودم ، Bla bla bla bla. ” من فقط به آنجا رفتم و کار کردم. ” “ما امسال در مسابقات قهرمانی مقام دوم را کسب کردیم. فکر کردم بله ، خیلی جالب است. من واقعاً متوجه شدم که کجا هستم یا فرصتی که داشتم.”
در طی 15 سال آینده در RCR ، او بسیاری از ساختهای کلاه ، تیم تست ، راننده متخصص ترمز مانند Ty Dillon و Paul Menard را پوشیده بود.
گلدین از NASCAR دور شد و در تجارت رستوران کار کرد و در عین حال با برنامه های خارج از جاده و رالی با رابی گوردون ، کن بلوک و استیو آرپین غواصی کرد.

عکس: واسر سالیوان
سپس او با یک دوست قدیمی Slugger Labbe از Toyota Racing Development روبرو شد. به زودی به گلدن این فرصت برای پیوستن به واسر سالیوان در IMSA پیشنهاد شد.
گلدین گفت: “من گفتم من نمی دانم کجا باید بروم زیرا من در مورد یک ماشین اسپرت چیزی نمی دانم.” “او می رود:” جسی ، این یک ماشین مسابقه است. شما خوب خواهید شد. “
پنج سال بعد ، گلدن ریتم خود را در Paddock IMSA پیدا کرد. آنچه او را تحت تأثیر قرار داد ، دسترسی به فن ، سرعت بی امان و قابلیت اطمینان لاستیک های میشلن است که این امکان را فراهم می کند.
گلدین گفت: “من خیلی سریع آموختم ، وقتی وارد این ماشین می شوید ، از زمانی که ماشین شروع می شود ، شما تا زمانی که در پایان 24 ساعت خاموش می شود ، هستید.” “هیچ هوکی پوکی وجود ندارد. هیچ بازی در اطراف وجود ندارد.”
گلدین فرهنگ ایجاد شده توسط جیمی واسر و جیمز سالیوان – و شدت خدمه را تخمین می زند.
گلین گفت: “ما برای پیروزی اینجا هستیم.”
با حضور شماره 12 در مسابقات GTD ، گلین این هفته را برای پیروزی در موتور اتومبیل ایندیاناپولیس تنظیم می کند.
