وزارت حمل و نقل انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) اعلام کرد که انتاریو به طور دائم محدودیت های عملیاتی برای وسایل نقلیه ترکیبی طولانی (LCV) در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات طولانی را لغو کرده و قوانین حمل و نقل خودروی Extended Stinger-Steer Auto Carriers (ESSACs) را به روز کرده است تا الزامات برنامه برای شرکت های حمل و نقل را ساده کند.
برای خودروهای تجاری سبک، این وزارتخانه تأیید کرد که محدودیتهای تعطیلات تعلیق شده در طول همهگیری باز نخواهد گشت. انتاریو همچنین مشخصات تابلوهای عقب را به روز می کند تا با کبک، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا هماهنگ شود.
OTA از وزارتخانه خواسته است تا با استان های شرقی برای منطقی سازی بیشتر شرایط، از جمله اجازه دادن به تردد کالایی که نیاز به طرح اضطراری ندارد، همکاری کند.
جف وود، معاون ارشد سیاستگذاری در OTA، در یک بیانیه خبری گفت: «گروه ویژه و شورای معاونان وزیر حمل و نقل و ایمنی بزرگراه ها را به خاطر همکاری با OTA و اتحادیه حمل و نقل کانادایی برای رفع این مانع تجارت قدردانی می کنیم.
این دپارتمان همچنین چندین بازنگری در برنامه ESSAC که در سال 2017 برای مطابقت با کمک هزینه ایالات متحده برای حامل های موتور استینگر استیر راه اندازی شد، تکمیل کرده است.
قوانین به روز شده محدودیت های قبلی را در مورد تعداد مجوزهایی که یک شرکت حمل و نقل می تواند داشته باشد حذف می کند و اجازه می دهد چهار مجوز در سال اول و مجوزهای نامحدود پس از یک سال بهره برداری ایمن را دریافت کند.
نیاز به تجربه راننده به دو سال کاهش یافته است
MTO پیکربندی موقت ESSAC را به دلیل عدم علاقه اپراتورهای شبکه حذف کرد. الزامات تجربه راننده از پنج سال به دو سال کاهش یافته است، در حالی که آموزش جهت یابی با نظارت بیشتر اجباری است.
قوانین گزارش ماهانه نیز تعدیل شده است. پیکربندیهای کامل ESSAC که فقط در مسیرهای فنی تعیینشده مجاز هستند، همچنان باید گزارشهای دقیق سفر ماهانه را ارسال کنند.
پیکربندیهای ON-ESSAC، که میتوانند در همه جادههای عمومی استفاده شوند، به دلیل مشخصات ریسک پایینتر، الزامات گزارشدهی کمتری دارند. اپراتورها اکنون ملزم به ارائه یک برگه مشخصات OEM ویژه VIN تأیید شده با برنامه های تأیید هستند تا تأیید کنند که تریلرها با استانداردهای برنامه مطابقت دارند.
واحدهای کامل ESSAC به مسیرها و مقاصد تایید شده محدود میشوند، در حالی که پیکربندیهای ON-ESSAC – سازگار با مقررات ایالات متحده اما با محدودیتهای ابعادی برای کنترل نوسان جلو و عقب – میتوانند در سراسر شبکه بزرگراه استان مستقر شوند.
وود گفت: «برنامه ESSAC انتاریو نمونه بارز این است که چگونه دولت و صنعت می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا یک سیستم مجوز تطبیقی را طراحی و به روز کنند که به واقعیت های صنعت حمل و نقل خودرو امروزی می پردازد.
