اوه خوب، تسلاس اکنون تبلیغات دارد

اوه خوب، تسلاس اکنون تبلیغات دارد

عصر خودروهای تعریف شده با نرم افزار فرا رسیده است زیرا خودروسازان راه های جدیدی را برای جلب توجه شما پیدا می کنند. به طور خاص، برخی از شرکت ها می خواهند شما را از رانندگی منحرف کنند و شما را مجبور کنند به صفحه نمایش غول پیکر روی داشبورد خود نگاه کنید.

برخی از شرکت ها حتی تا آنجا پیش می روند که اضافه می کنند چندین صفحه نمایش در وسایل نقلیه آنها. یک نمایشگر وسط تکی معمولاً در جلو قرار دارد، در حالی که اگر مرسدس بنز هستید، صفحه دوم یا سوم اختیاری به سمت سرنشین ردیف جلو کج می شود و به مسافران امکان می دهد آخرین فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را از طریق نقطه اتصال Wi-Fi محلی خودرو پخش کنند.

تسلا بیشتر… منحصر به فرد وقتی صحبت از نمایش محتوا می شود. پیشگام به‌روزرسانی‌های هوایی دائماً محتوای جدیدی را به منوی اصلی خود اضافه می‌کند، مانند آخرین پیشرفت‌هایی که فیلم جدید دیزنی را تبلیغ می‌کند. ترون: آرس.

این «بهبود» به‌جای مدل‌های عمومی و خاکستری که معمولاً برای نشان دادن ترافیک اطراف استفاده می‌شوند، به شکل چرخه‌های نوری است که در خیابان‌های تاریک و وسیع شهر حرکت می‌کند. زیر اتمسفر با نور و نشانگرهای قرمز رنگ که صدای آن ها با توجه به موضوع فیلم متفاوت است، مشخص شده است.

تسلا هرگز کسی نیست که از حقه‌ها دوری کند. چندین اشاره به فیلم های کلاسیک ساخته شده است، مانند غوطه ور شدن لوتوس اسپریت جیمز باند، که می تواند جایگزین تسلا در تنظیمات وسیله نقلیه شما شود، و “حالت مسخره” که اشاره ای به آن است. توپ های فضاییو همچنین “Mad Max”، تنظیمی برای عملکردهای نیمه خودران “Full Self Driving”.

اما این ترون ادغام متفاوت است. این به عنوان یک تبلیغ مستقیم برای فیلم به تصویر کشیده شده است و حتی باعث ایجاد جنجال در میان طرفداران تسلا شده است. در مقایسه با سایر مراجع ذکر شده، این به دور از ماهیت بازیگوشی باز کردن جعبه اسباب بازی و اجازه دادن به جلوه صوتی یک بالشتک هووپی برای خنده شما نیست.

این همچنین مصادف است با دشمنی اخیر ایلان ماسک با مدیر عامل دیزنی باب ایگر، که شرکتش تبلیغات را از ماسک پس گرفته است. X (قبلتر توییتر)، که در آن تسلا با حذف Disney+ از سیستم اطلاعات سرگرمی خود پاسخ داد. چرخه‌های حفاری نور در نمایشگر نشان‌دهنده تغییر در لحن (یا حداقل هزینه زیادی برای تبلیغات) است.

این همکاری در تبلیغات داخل خودرو باعث ایجاد جنجال در بین مالکان خودرو شده است، که برخی از آنها استدلال می کنند که این کار از حد گذشته است. متأسفانه، همانطور که مدیر عامل تسلا با خراب کردن کار شرکت غریبه نیست، این با آخرین ارتقاء فاصله دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *