دیوان عالی قبل از میلاد ، قوانین جدید مجوز را برای محدود کردن اپراتورهای مستقل (IOS) در بخش drayage سرزمین اصلی پایین به یک کامیون واحد تأیید کرده و از استخدام آنها در تمام وقت درایورهای جایگزینی جلوگیری می کند.
در تصمیم خود در مورد 17 سپتامبر ، دادگستری کیرچنر درخواست بررسی قضایی از طرف اپراتورها پل اوپال و والدمار زویلاسلاک را رد کرد ، که به دفتر کامیون سازی کانتینر بریتانیا کلمبیا (OBCCTC) ارسال شد و تأیید کرد که اپراتورهای مستقل شخصاً مجبور هستند بیشترین کامیون های خود را هدایت کنند و نمی توانند بیشترین کار را انجام دهند و نمی توانند در اپراتورهای هند (Ieos) پوشانده شوند. کیرچنر تصمیم گرفت که کمیسر در یک “وظیفه قانونی گسترده” برای تثبیت صنعت حمل و نقل بندر عمل کند.
در بخش حمل و نقل کانتینر BCS ، مجوز صادر شده توسط OBCCTC -یا یک روز کامیون -برای دسترسی به بندر ونکوور لازم است. برچسب های محدود به اتومبیل های شرکت یا iOS محدود هستند و به مدت دو سال به نمایش گذاشته می شوند. آنها اجازه حمل و نقل ظروف را در داخل و خارج از بندر می دهند.
پایان مدل دو کامیون
در Uppar مقابل بریتیش کلمبیا در صورت ، هر دو گنتیک در 20 سال گذشته دو عمل کامیون انجام شده است. قبل از تغییر مجوز در سال 2024 ، پل اوپال با الوار جبه توافق نامه ای داشت و والدمار زویلاسلاک یکی از آنها را با لجستیک و خدمات Maresk Canada داشت.
هر یک از دو اپراتور مستقل – هر یک از دو کامیون خود – از طریق توافق نامه های حمایت مالی جداگانه صادر شد. آنها یک یا دو اپراتور به طور غیرمستقیم استخدام شده را برای رانندگی کامیون ها استخدام کردند ، تا قیمت های مقرر را پرداخت کنند و هیچ مشکلی در انطباق نداشتند. این امر به آنها این امکان را داد تا بدون تبدیل شدن به یک مهاجم حمل بار دارای مجوز ، تجارت را گسترش دهند.
با این حال ، اصلاحاتی که در ماه مه 2024 معرفی شده است ، شرایط مجوز استاندارد در صنعت را تغییر داده است و از آن زمان تاکنون تنها یک توافق نامه حمایت مالی از طریق IO صادر می شود. در عین حال ، زبان جدید در توافق نامه ها مانع از استفاده از iOS از رانندگان کمکی به طور نامحدود و فقط پس از 90 روز آنها را محدود می کند.

در یک ایمیل به TruckNews.com ، OBCCTC گفت که این اصلاحات با هدف جلوگیری از عدم موفقیت برچسب های کامیون انجام شده است. این دفتر دو نوع برچسب را صادر می کند: برچسب های شرکت برای شرکتهای هواپیمایی که دارای کامیون هستند و رانندگان تمام وقت را استخدام می کنند ، و همچنین اپراتورهای مستقل برای رانندگانی که دارای کامیون های خود هستند و کار می کنند. این دفتر گفت که مشکلات زمانی رخ داده است که برخی از iO ها به طور کلی رانندگی را متوقف کرده و رانندگان جایگزین تمام وقت را متوقف می کنند ، که به طور موثری روز IO خود را به یک برچسب شرکت تبدیل کرده است.
“هدف از این تغییرات جلوگیری از تصور غلط از اپراتورهای مستقل و حفظ برچسب های کامیون ارائه شده برای آنها است. اپراتورهای مستقل و وسایل نقلیه خود را اداره می کنند و هر از گاهی یک کارمند را به عنوان راننده کمکی استخدام می کنند. Macinnes در بیانیه ای نوشت.” من در تلاش هستم تا اطمینان حاصل کنم که بخش کامیون ظرف زمین پایین در گزینه های سطح برای همه شرکت کنندگان کار می کند. “
اپراتورها استدلال می کنند که آنها “از صنعت انتخاب شده اند”.
این تغییرات در ابتدا در تاریخ 16 ژانویه پیشنهاد شده است ، و مشاوره های صنعت دنبال می شوند و ارسال های کتبی تا 26 فوریه و مارس برگزار می شود. پل Uppal ارسال های ارسالی را ارائه داد که در آن او به این تغییرات اشاره کرد زیرا او مانند همیشه دو کامیون انجام می داد. ارسال های وی از سال 2020 تغییراتی در شرایط مجوز بررسی کرده است و اظهار داشت که وی به عنوان اسناد دادگاه “محدود از صنعت” است.
در تاریخ 2 مه 2024 ، کمیسر گزارش مشاوره ای را منتشر کرد که در آن تغییرات در زمان مجوز آینده اعلام می شود ، ریشتر کیرچنر می نویسد: “با وجود شرایط جدیدی که کمیسر تعیین کرده است ، آقای اوپال دو توافق نامه حمایت از حمایت مالی جداگانه با جت دارد ، همانطور که در گذشته انجام داده بود.
در تصمیمات 20 نوامبر 2024 ، کمیسر اعلام کرد که تنها یک روز برای دو سال مجوز آینده برای هر یک از این ترکیبات صادر می شود ، که از اول دسامبر 2024 آغاز شد.
در تاریخ 22 نوامبر 2024 ، یونیفور به نمایندگی از پل اوپال به کمیسر نوشت و استدلال کرد که به عنوان بخشی از توافق خود با جت وود ، “کارمند مالک با بیش از یک کامیون در تاریخ 1 ژوئیه 2005. دو برچسب IO را نگه دارید.
درخواست برای بررسی قضایی
این دو اپراتور بعداً در درخواست بررسی قضایی استدلال كردند كه تصمیم كمیسر “آشکارا نامناسب” است و ادعا كردند كه وی با متن این آیین نامه مغایرت داشته است ، یك هدف قانونی معتبر از بین رفته و شرایط فردی آنها را نادیده گرفته است. آنها همچنین ادعا كردند كه كمیسر ارسالی از یكی را در نظر نگرفته است.
قاضی کیرچنر این ادعاها را رد کرد و تأکید کرد که نه مجوزها و نه iO ها حق ندارند از یک دوره از یک دوره به دوره دیگر گسترش دهند.
توجیه کمیسر
OBCCTC TruckNews.com را اعلام کرد که این تغییرات به دنبال “مشاوره گسترده در صنعت گسترده و شخصی” دنبال می شود و تا حد زیادی توسط اپراتورهای مستقل پشتیبانی می شود زیرا آنها از دسترسی به تعداد محدودی از برچسب های IO محافظت می کردند.
این دفتر ادعا می کند که این تغییرات در مورد محدود کردن فرصت ها نیست ، بلکه جلوگیری از سوء استفاده و حمایت از یکپارچگی سیستم مجوز است تا iOS بتواند در یک محیط رقابتی و منصفانه به پیشرفت خود ادامه دهد.
OBCCTC همچنین تأیید کرد که در این مرحله هیچ تغییر دیگری در قوانین قرارداد حمایت مالی برنامه ریزی نشده است ، اگرچه تعدیل آینده مشورت است.
حدود ده ها توافق نامه حمایت مالی از سال 2022 لغو شده است ، که نشان داد IOS به ISO های تمام وقت وابسته است. وقتی از آنها سؤال شد که کدام مکانیسم ها برای نظارت بر اینکه آیا IO بیشتر اوقات “بیشتر اوقات” را هدایت می کند ، TruckNews.com: “OBCCTC هیچ تکنیک اجرای خاص را شناسایی نمی کند. با این حال ، دفتر می تواند تأیید کند که محققان و بازرسان یادداشت های میدانی به طور جدی صورتحساب دستمزد و حقوق را بررسی می کنند و شکایت می کنند که با اکثریت الزامات مورد الزامات را به دست می آورد.