سخت ترین بخش کار این است که بدون پاسخ از آنجا دور شوید.
برای تکنسین های خدمات کامیون، مشکلات حل نشده به ندرت در کارگاه باقی می ماند. آنها یک شبه باقی می مانند و در ذهن تکرار می شوند تا زمانی که یک نگاه جدید روز بعد راه حل را نشان دهد. این فرآیندی است که به صبر، توجه و بی میلی برای بردن کامیون متکی است.
این نگرش زندگی تقریباً 30 ساله تری ترومن را شکل داده است. ترومن که در میسیساگا، انتاریو مستقر است، میگوید که با پیچیدهتر شدن کامیونها، پایداری همچنان ضروری است.
ترومن از زمان ورود به صنعت در سال 1995، شاهد تغییر صنعت از سیستم های مکانیکی به الکترونیک، نرم افزار و تشخیص پیشرفته بوده است. او گفت که سرعت تغییر سرعت گرفته است، به طوری که آموزش و یادگیری مستمر به جای یک کار گاه به گاه به یک نیاز مداوم تبدیل شده است.
همین رویکرد در مورد شانون اسمالمن، یک تکنسین خدمات مستقر در اتاوا که اکنون به عنوان یک تکنسین موبایل کار می کند، طنین انداز می شود. اسمالمن پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در این صنعت گفت که عیب یابی به همان اندازه که به ابزارها مربوط می شود، به نظم و انضباط مربوط می شود.
درک دفترچه راهنمای خدمات، خواندن نمودارهای سیم کشی، و دنبال کردن مراحل تشخیصی به ترتیب صحیح، محور اصلی کار است. هنگامی که چندین کد مشکل رخ می دهد، جداسازی مدارهای مشترک و منابع برق به جداسازی علت واقعی کمک می کند. او در Rush Enterprises Tech Skills Rodeo در نشویل، تنسی گفت که نادیده گرفتن اصول اولیه می تواند مشکلات ساده را به سرعت به تعمیرات اساسی تبدیل کند.

برای دن پاکت، کارآموز تکنسین خدمات در سادبری، انتاریو، حل مسئله ساختاریافته یکی از جذابیت های تغییر شغل بود. پس از 14 سال به عنوان راننده کامیون، Paquette در برنامه 310T در کالج کامبرین ثبت نام کرد و اوایل امسال به راش پیوست.
Paquette گفت کامیون های مدرن به تکنسین هایی نیاز دارند که بدانند چگونه اطلاعات را بیابند و تفسیر کنند، نه فقط قطعات را تعویض کنند. همانطور که پلتفرمها تکامل مییابند، بسیار مهم است که با فناوری به روز بمانیم و درک کنیم که چگونه سیستمها با هم تعامل دارند.
زمان او پشت فرمان، چشم انداز بیشتری را در طول تست جاده فراهم می کند. شناخت علائم شناخته شده به او کمک می کند تا علل احتمالی را محدود کند، به خصوص اگر مشکلات به طور مستقیم به سیستم های کنترل شده توسط رایانه مرتبط نباشد.

با ورود فناوریهای جدید به بازار، کامیونهای برقی پیچیدگیهایی را به صنعت در حال حاضر تقاضا میافزایند. ترومن که بر روی سکوهای الکتریکی آموزش دیده است، گفت که در حالی که عناصر ساختاری آشنا هستند، سیستمهای فراتر از کابین اساساً متفاوت هستند و به یک منحنی یادگیری جدید نیاز دارند.
با وجود این تغییرات، مهندسان بر همان رویکرد اصلی تکیه می کنند. از منابع موجود استفاده کنید و تا زمانی که مشکل حل شود به کار روی آن ادامه دهید.
ترومن و اسمالمن هر دو گفتند که محیط اطراف معامله گران نیاز به انگیزه را افزایش می دهد. آنها تکنسین ها را در معرض طیف گسترده ای از تجهیزات، تولید کنندگان و فناوری ها قرار می دهند و چالش ها و فرصت های یادگیری را افزایش می دهند.

اسمالمن گفت که تعهد طولانی مدت او به یک کارفرما به او این امکان را داده است تا ضمن بهره مندی از آموزش مداوم، تخصص عمیقی را ایجاد کند. هر چه سیستم ها پیچیده تر باشند، این تداوم ارزش بیشتری پیدا می کند.
برای Paquette، سازگاری برای کسانی که امروز وارد معامله می شوند بسیار مهم است. او گفت که با تغییرات سریع تکنولوژیکی، پس از پایان تحصیلات رسمی، یادگیری نمی تواند متوقف شود.
مهندسان می گویند با تکامل کامیون ها، هسته اصلی کار ثابت می ماند. تشخیص هنوز یک راز است. مشکلی که میتوان آن را با منطق، صبر، استقامت و با امتناع از اینکه رذیلت بر شما مسلط شود، حل کرد.
