
عکس: جسیکا جانک/پورشه
رایلی دیکیسون برای اولین بار از زمان واتکینز گلن به راه های پیروزی بازگشت و با رقیب عنوان کلاس حرفه ای رایان یاردلی در دومین مسابقه از جام پورشه کاررا در هفته آخر هفته آمریکای شمالی در میشلین Raceway Road Atlanta ، در امتیازات قرار گرفت.
راننده Kellymoss بر مسابقه 40 دقیقه ای اسپرینت در روز جمعه مسلط شد و هر دامان را از موقعیت قطبی به دست آورد و سریعترین دامان را در شماره 91 پورشه 911 GT3 Cup Cup در مسیر پیروزی 2.329 ثانیه مقابل تازه کار هارون ژانسون قرار داد و تیم 1-2 را هدایت کرد.
دیکینسون ، که برتری امتیازات کلاس را در مسابقه 1 به دست آورد ، در آغاز از ژانسون از قطب خارج شد و پس از آن تایلر ماکسسون و یاردلی Topp Racing قرار گرفت.
پس از آنکه دیکینسون در جبهه صدرنشینی به دست آورد ، نبرد سختی برای دوم به دست آمد ، با این که ژانسون صدرنشینی را در مسابقه یک برنده ماکسسون پشت سر خود نگه داشت و فشار قوی و پایدار برای بیشتر مسابقه از راننده برتر ، که ناگهان در دامان پایانی زمین خود را از دست داد.
مقام سوم یاردلی نبرد نهایی را برای این عنوان آغاز می کند ، در حالی که راننده برتر اکنون برای کسب مقام اول در جدول رده بندی رانندگان با دیکینسون گره خورده است.
مقام چهارم به Zachary Vanier رفت ، که در حالی که در تعقیب یااردلی بود ، در گوشه آخر به چمن رفت ، در حالی که ماکسون در پرچم شطرنجی به پنجم رسید.
آلن متنی پس از از دست دادن کلاس منجر به پاتریک مالچی ، در Pro-Am پیروز شد. متنی در نیمه اول مسابقه ، شماره 99 اتومبیل Kellymoss را به قسمت جلوی میدان Pro-Am بازگرداند و شروع به دور شدن کرد و پیروزی کلاس را با 4.171 ثانیه بر روی راننده مسابقه GMG تضمین کرد.
اسکات بیلی با پیروزی غیرقابل پیش بینی در مسابقه دو در شماره 45 Ruckus Racing 911 ، پیروزی آخر هفته را در کلاس کارشناسی ارشد به پایان رساند.
به ماتئوس لیست به دلیل عدم حضور در ستون صحیح در طول دو ردیف ، به ماتئوس لیست ، مجازات زمان 10 ثانیه ای پس از مسابقه داده شد و شروع مسابقه را انجام داد.
در دور اول ، تاد پاریوت در ابتدا چرخید اما قبل از زنده ماندن یک چرخش دیگر به نوبه خود در اواخر مسابقه ، به نوبت 4 ادامه یافت.
کریس بلومو در دقایق پایانی مسابقه درست در دستگاه شماره 68 Kellymoss قرار گرفت ، درست همانطور که مایکل مک کان در نوبت 8 چرخید.
پیتر آتاتر پس از چرخش از نوبت 7 ، مهندسی شماره 12 JTR Motorsports Porsche را به موانع تایر چرخاند ، اما موفق شد ماشین خود را تحت قدرت خود به خط گودال برگرداند ، بنابراین هیچ مداخله ایمنی در اتومبیل لازم نبود.
مسابقه 40 دقیقه ای کاملاً خالی بود و بلومو تنها حذف کننده مسابقه بود.
نتایج: مسابقه 2
