نمای بیشتر اتومبیل های مدرن و متوجه خواهید شد که چیزی از دست رفته است – دکمه ها و دکمه ها. برخی از تولید کنندگان خودرو صفحه نمایش را پذیرفته اند و تصمیم گرفته اند که حفاری از طریق منوها با 70 مایل در ساعت فضای ذخیره شده را داشته باشد. برخی دیگر ادامه یافتند و کنترل های فیزیکی را به دکمه های خازنی لمسی و کشویی تبدیل کردند. اما این نوع مینیمالیسم آینده BMW را کنترل نمی کند.
در مصاحبه اخیر ، استفان دوراچ ، معاون ارشد توسعه UI/UX از BMW وبلاگ BMW این که سازنده خودرو از میلیون ها امتیاز داده برای تعیین چگونگی طراحی داخلی جدید IX3 وی استفاده کرده است. تحقیقات سازنده خودرو نشان داد که چند دکمه و دکمه وجود دارد که طراحان نمی توانند از شر آن خلاص شوند ، دکمه حجم بزرگ بود.
دوراچ به این انتشار اطلاع داد که BMW داده هایی را از بیش از 10 میلیون وسیله نقلیه جمع آوری کرده است که در آن شرکت می تواند “ببیند مشتریان ما چه کاری انجام می دهند”. در گزارش قبلی ، دوراچ پیشنهاد کرد که نقشه های اپل رانندگان در CarPlay هر چند وقت یکبار فکر نمی کنند ، اما دکمه حجم هنوز هم بسیار مهم است. او گفت:
“آمار ما به وضوح نشان می دهد که افراد اغلب از این دکمه حجم استفاده می کنند ، اگر فقط برای نادیده گرفتن – این فقط فشار است. شاید یک دکمه بی صدا کافی باشد ، اما ما گفتیم:” نه ، مردم نیز می خواهند کنترل صدا را تغییر دهند. “
این شرکت آموخته است که رانندگان دوست دارند دکمه حجم سنتی را داشته باشند ، حتی اگر کنترل فرمان وجود داشته باشد. دوراچ همچنین فاش کرد که کنترل های پنجره و آینه دکمه های دیگری هستند که باید برای آنها حذف شوند. وی افزود: “من فکر نمی کنم ایده خوبی برای حذف هر دکمه باشد.”
عکس توسط: BMW
دکمه ها
دکمه های واقعی یا عدم وجود آنها آنقدر بحث برانگیز است که صاحبان شکایت می کنند. فولکس واگن برای بازگشت کلیدها سوگند یاد کرد ، اما این امر مانع از ارائه دو مشتری در دادخواست علیه سازنده خودرو ماه گذشته نمی شود ، زیرا دکمه های لمسی خازنی فرمان بسیار حساس هستند.
در آغاز سال جاری ، فراری اعتراف کرد که در از بین بردن کنترل های فیزیکی اشتباه کرده است. هیوندای قول داده است دکمه ها را نگه دارد و ادعا کند که آنها برای رانندگان امن تر هستند ، اما یک SUV اخیراً معرفی شده است که تولید کننده خودرو از روندهای زیر مانند مزدا مصون نیست.
تولید کننده اتومبیل ژاپنی اخیراً نسل سوم CX-5 را فقط با یک صفحه روی داشبورد و یک فرمان بسته بندی شده با دکمه معرفی کرده است. به گفته سازنده خودرو ، کابین بدون دکمه متقاطع آن را بر اساس بازخورد مشتری طراحی کرده است.
استون مارتین تا کنون به ایجاد یک گروه و “عامل شستشو” رفت تا تعیین کند که طراحان و مهندسان ناامید شده به دنبال چیزی در منوها بودند. این عاقلانه است و می تواند به تولید کننده خودرو کمک کند تا امنیت بهتری در اروپا نیز بدست آورد.