تقریبا دو سال از توقف تولید کامارو توسط شورولت می گذرد. هنوز جانشینی در دسترس نیست، اما کامارو کاملاً نمرده است – سال آینده در نسکار زنده خواهد ماند.
شورلت خودروی مسابقهای خود را برای فصل آینده بهروزرسانی کرده است و از طراحی بسته عملکرد کربنی که اخیراً معرفی شده برای دارندگان نسل ششم کامارو ZL1 کوپه استفاده کرده است. NASCAR Camaro دارای گنبد بزرگتر هود، جلوپنجره اصلاحشده و پانلهای راکر برجستهتر است.
کیت جدید که برای دارندگان فعلی کامارو در دسترس است، شامل جلوپنجره ZL1 1LE، یک اسپلیتر جدید با درپوشهای انتهایی فیبر کربنی، یک درج کاپوت فیبر کربنی، امتداد بازوهای فیبر کربنی و یک بال عقب فیبر کربنی بزرگ است. Chevy همچنین این بسته را با چرخ های اختیاری Tech Bronze ارائه می دهد و کیت کاربردی است.
Chevy می گوید با کیت جدید، ZL1 تقریباً همان نیروی رو به پایین آیرودینامیکی 1LE را در عرض 5 درصد به دست می آورد. آیرودینامیک بهبود یافته نیروی رو به پایین را تا 361 درصد در سرعت 155 مایل در ساعت افزایش می دهد.
عکس از: شورلت
ماشین مسابقه ای به روز شده NASCAR Camaro ZL1 اولین مسابقه ای خود را در مسابقه Cook Out Clash در استادیوم Bowman Grey در کارولینای شمالی در ماه فوریه انجام خواهد داد.
هنوز خبری از نسل هفتم کامارو نیست. اوایل سال جاری، مارک رویس، رئیس جنرال موتورز، شرایط بازگرداندن خودرو را توضیح داد. او گفت کاماروی بعدی باید سرگرمی، زیبایی و عملکرد را با هم ترکیب کند.
مطمئناً فضایی برای یک خودروی اسپورت مقرون به صرفه در خط تولید Chevy وجود دارد – کوروت از 70000 دلار شروع می شود – اما ممکن است تقاضای کافی وجود نداشته باشد. فروش خودروهای اسپرت به طور کلی در حال کاهش است و تنها چند مدل توانسته اند این روند را کاهش دهند. آنها مانند گذشته نمی فروشند، بنابراین کاماروی جدید بعید است، اما شاید به جای آن یک سدان پرفورمنس تهیه کنیم.
در ماه فوریه، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه طرح خودرو به دلیل مدل تجاری ضعیف آن توسط رؤسای “لغو” شده است. به نظر می رسد کامارو در حال حاضر فقط یک خودروی مسابقه ای برای این شرکت خواهد بود.
