
عکس: Fabrizio Boldoni/DPPI
سیمون مان با شکست چشمگیر تیم AF Corse Ferrari در برابر مراسم LMGT3 در مسابقات قهرمانی استقامتی FIA در فوجی روز یکشنبه تأکید کرد که آخرین دور آهسته برای Alessio Rovera پیروزی Corvette و TF Sport بود.
GT3 شماره 21 AF Corse Ferrari 296 GT3 که توسط مان ، روورا و فرانسوا هیائو به اشتراک گذاشته شده است ، در این دوره حضور پیدا کرد تا در مرحله نهایی یک پیروز شود ، که معلوم شد پس از سومین و آخرین دوره اتومبیل امنیتی مسابقه ، یک مسابقه پس انداز سوخت است.
این حتی پس از آن بود که خدمه شماره 21 به دلیل نقض توقف گودال ، به ویژه به دلیل مکانیک موجود در محل کار ، مجازات پنج ثانیه را دریافت کرد ، در حالی که این ماشین در ساعت 4 در ساعت 4 در توقف پیش فرض گودال خود را ترک کرد.
با این حال ، یک روورا هندوستان با نتیجه هفت ثانیه مقابل چارلی ایستوودز شماره 81 شورولت کوروت Z06 GT3 دید. R در آخرین دور فقط دو بر روی پرچم شطرنجی قرار گرفت ، به این معنی که ایستوود و مسافرانش Rui Andrade و Tom Van Rompuy با یک بریس سه ثانیه پیروزی کلاس را به دست آوردند.
مان آخرین دور آهسته روورا را توضیح داد و به Sportscar365 گفت: “من فکر می کنم محاسبه اشتباه با انرژی (در آخرین توقف گودال) وجود داشته است ، بنابراین ما مجبور شدیم شناور و Koast عظیم را انجام دهیم تا بتوانیم این کار را تا آخر انجام دهیم.”
مقام دوم هنوز به این معنی است که مان ، روورا و هرایاو مدیر استادانه مانتی پورشه سه گانه ریکاردو پرا ، ریچارد لیتز و رایان هاردویک را در ماه نوامبر در نوامبر در نوامبر در نوامبر در نوامبر بستند.
مان گفت: “در پایان ، سرعت آنقدر بد نبود که ما فقط در سبقت و دنبال کردن مشکل داشتیم.” وی گفت: “در طول اقامت من ، من اعتقاد نداشتم كه ما مشاجره كردیم ، اما تیم با استراتژی كه ما را به اختلاف نظر رساند ، كار بزرگی انجام داد.
“این شرم آور است که این پیروزی را تکمیل نکنید ، زیرا این امتیازات اضافی به قهرمانی کمک می کند. اما بحرین یک مسابقه طولانی و بدون امتیاز است ، بنابراین ما همچنان به خواست و تلاش خواهیم کرد تا هرچه بیشتر امتیاز کسب کنیم.”
روورا و ایستوود متعلق به گروهی از خودروها بودند تا در پایان مسابقه به یک توقف نهایی نهایی برای خدمات کامل متعهد شوند ، که معلوم شد یک استراتژی برنده است ، که او قبل از Lietz ‘Mantz’ Porsche 911 GT3 R. استراتژی جایگزین را در آن قرار داد.
ایستوود در پایان مسابقه از آزار و اذیت روورا تأمل کرد و اعتراف کرد که او فقط در “دور آخر” متوجه شده است که فرصتی برای پرش در مقابل فراری برای رسیدن به دومین برد TF Sport وجود دارد.
“من احتمالاً خودم را در رادیو کمی آزار دهنده کردم زیرا تمام وقت پرسیدم:” چه خبر است؟ “، ایستوود شوخی کرد.” برای مدت طولانی من هیچ ایده ای نداشتم و نیمی از شبکه در استراتژی دیگری قرار داشت.
“در بعضی از مواقع ما جای هفتم بودیم ، اما آن را بسته بندی کردیم. ما می دانستیم که می توانیم طولانی ترین سوخت بمانیم ، اما هنوز هم چسبانده و تند و تیز خواهیم بود ، و این خیلی از این بود که نبردها به عقب برگردند. به همان اندازه که از این که نبردها در پشت سر آنها آویزان بود آویزان شد و من می دانستم که یک شکاف کوچک به Lietz وجود دارد تا اینکه از آن استفاده کنیم.
وی گفت: “اما ما واقعاً در پایان اقامت سرعت خوبی داشتیم و آخرین توقف گودال عالی بود: فکر می کنم در پایان هشت یا ده مگاژول (انرژی) در ماشین داشتیم که در پناهگاه واقعی با نیمی از ثانیه مطابقت دارد.
“در دور دوم تا آخرین دور ، آنها خاطرنشان كردند كه این شکاف 7.2 ثانیه است ، اما این (روورا) پنج ثانیه پنالتی داشت و من فکر كردم كه می توانم به آن فشار بیاورم ، و دیدیم كه فراری شاید سوخت كافی نداشته باشد.”
ایستوود در اواخر تماس با تیم WRT BMW از آگوستو فارفوس در Curve 13 شرکت کرد ، که به طور خلاصه پیروزی خدمه شماره 81 را زیر سوال برد تا اینکه مباشران متوجه شدند که هیچ اقدامات دیگری انجام نشده است.
ایستوود این حادثه را که توسط دوربین های تلویزیونی به دام افتاده بود توضیح داد و به یاد آورد: “اساساً من در منحنی 13 در خارج از شماره 31 (BMW) اداره کردم و او فقط برای چهارمین بار مرا از مسیر دور کرد. این خوب است ، ما در پایان به او ضربه زدیم!”
