مرسدس بنز GLC جدید را در ابتدای این ماه آغاز کرد و صفحه نمایش جدید و بزرگتر از کراس اوور توجه کامل را به خود جلب کرد. با این حال ، اگر متوجه شدید که با وجود نمایشگر منزجر کننده بزرگ روی داشبورد ، کنترل های فیزیکی هنوز حاوی دکمه ها ، سوئیچ ها و غلطک هایی هستند که روی فرمان هستند.
تصادفی نیست. مرسدس داده ها را مورد بررسی قرار داد و افراد مانند کنترل های فیزیکی. مگنوس اوستبرگ ، رئیس نرم افزار مرسدس ، گفت خود رو در طول نمایشگاه اتومبیل مونیخ:
“داده ها به ما نشان می دهد که دکمه های فیزیکی بهتر هستند ، و به همین دلیل ما دوباره از آن استفاده می کنیم.”
سازنده خودرو گفت که دکمه ها و سوئیچ های واقعی برای گروه های سنی خاص و جمعیت خاص و داده های برداشت از اولین وسیله نقلیه تعریف شده نرم افزار خود ، CLA بسیار مهم است. چرخ جدید و پر از دکمه در وسایل نقلیه آینده مرسدس استاندارد می شود و بازارهای مختلف ممکن است انواع مختلفی را بدست آورند.
عکس توسط: مرسدس بنز
اما اگر به آغوش کامل دکمه ها و دکمه ها امیدوار هستید ، متاسفیم که ناامید می شویم. مرسدس فقط به اضافه کردن کلیدهای فیزیکی و سوئیچ های بیشتر در کابین فکر می کند. هنگام بازگشت ، احتمالاً این شرکت با “آزادی بیشتر” در بسته بندی و طراحی شما به “اتومبیل های بزرگتر” منتقل می شود.
روند تبلت می میرد
تولید کنندگان خودرو سرانجام در مورد اهمیت کنترل های فیزیکی به مشتریان و وکلای امنیتی گوش می دهند. دکمه ها و سوئیچ ها برای کارکردهای مهم چیزی است که مصرف کنندگان در وسایل نقلیه خود می خواهند و تولید کنندگان خودرو داده هایی را برای اثبات این موضوع دارند.
BMW هنگامی که او از IX3 جدید ابراز کرد که دکمه ها و دکمه های خاصی وجود دارد که تولید کننده خودرو نمی تواند آن را حذف کند ، یاد گرفت. به همین دلیل است که متقاطع جدید هنوز نقش حجم فیزیکی دارد. این شرکت همچنین از داده های درایور برای تعیین کدام سوئیچ های دیگر ، از جمله آینه و کنترل پنجره ، برای تعیین استفاده کرده است.
فولکس واگن در حال بازگشت به اتومبیل است و هیوندای به دلایل امنیتی خود را در وسایل نقلیه خود در وسایل نقلیه خود ادعا کرده است.
همچنین فشار نظارتی رو به رشد وجود دارد. یورو -NCAP در ابتدای سال جاری گفت که از ژانویه سال 2026 می تواند قوانین جدیدی را ارائه دهد که تولید کنندگان خودرو در تولید کنندگان خودرو فاقد آن بودند ، که ممکن است منجر به ارزیابی ایمنی پایین تر شود و هیچ تولید کننده خودرو این امر را نمی خواهد.