هابل فیلد GTA را در بهترین حالت شخصی “دود می کند”. Happy with Power – Sportscar365

Fuoco سریعترین در قطع Nürburgring-pre-sportscar365

عکس: Fabian Lagunas/SRO

کنی هابل گفت که تحت تأثیر انتقال سریع ویل پاور به مسابقات GT3 قرار گرفته و شخصاً پس از ثبت بهترین زمان شخصی خود در جلسه تست AWS امروز صبح در ایندیاناپولیس موتور اسپیدوی، بهترین زمان شخصی خود را در یک اتومبیل GT America با قدرت یابی کرد.

مالک/راننده تیم 75 Express، که برای پنجمین عنوان قهرمانی کلاس چالش بین قاره‌ای GT در مسابقه 8 ساعته ایندیاناپولیس این هفته که تعیین‌کننده عنوان قهرمانی است، رقابت می‌کند، بهترین زمان 200 را در تست خود با حمایت SunEnergy1 توسط مرسدس-AMG GT3 Evo در صبح روز پنج‌شنبه AMG GT3 Evo ثبت کرد.

این سریعترین دور راننده با درجه برنز تا به حال در Brickyard بود و او فقط چند دهم از همرانان دارای رتبه پلاتینیوم خود Chaz Mostert و Will Power که اولین GT3 خود را در این آخر هفته انجام می دهد فاصله داشت.

هابل به Sportscar365 گفت: «زمان خوبی بود. من واقعاً، واقعاً خوشحالم. معمولاً سعی نمی کنم واجد شرایط باشم؛ این قدرت من نیست.»

“معمولا من فقط سعی می کنم ماشین را برای مسابقه و در دراز مدت به خوبی تنظیم کنم.

“این بار فکر کردم، “میدونی چیه، امتحانش میکنم.”

“زمان خوبی بود. سوخت زیادی در کشتی بود. زمان قوی بود، ماشین خوب بود.”

“فکر می کنم می توانستم 23.5 (1 دقیقه) انجام دهم. ویل و چاز 23.2 ثانیه هستند، بنابراین برای من از وزن 103 کیلوگرمی بسیار راضی هستم.”

وقتی از هابل در مورد سرعت اولیه پاور در شماره 75 مرسدس-AMG پس از ثبت سومین زمان سریع در تست نهایی قبل از تمرین آزاد برای 8 ساعت ایندی سؤال شد، هابل گفت که از سرعت قهرمان دو دوره NTT IndyCar خوشحال است اما لزوماً شگفت زده نشده است.

هابل گفت: «او عالی است. او سریع‌ترین سکتور 2 را داشت. این برای او یک شوک بود، زیرا هر چقدر هم که به او گفتیم، تا زمانی که وارد نشد نتوانست آن را بفهمد.

“وقتی وارد شد، گفت: “یک چیزی اشتباه است.” پرسیدیم منظورت چیست؟

او گفت: “این چیز بیش از حد می چرخد.” ما گفتیم: “در حال حاضر واقعاً سفت است.” هیچ مشکلی با این ماشین وجود ندارد.

“این یک شوک از IndyCar است.

اما راهی که او از کاملاً شوکه شده بود، بدون اطلاع از ماشین و رانندگی 27s در چند دور اول، به بخش میانی بنفش در برابر بهترین رانندگان (GT3) در جهان، نشان می‌دهد که او کیست.»

در حالی که تیم مونیخ 75 اکسپرس تا کنون در این هفته در هر جلسه آزمایشی به طور مداوم در پنج جدول برتر جدول زمانی قرار داشته است، هابل بر تمرکز بر مسابقه در بحبوحه مبارزه خود در جام مستقل IGTC تاکید کرد.

او گفت: «این مثل همه جاهای دیگر است. ما باید تا آخر از دردسر دور بمانیم، همین.

“من باید این بچه ها را آرام کنم زیرا آنها فقط می خواهند دعوا کنند. بیایید فقط تا ساعت پایانی آرام بمانیم.”

“من فکر می کنم BMW هنوز هم قدرت زیادی دارد. ما نمی دانیم چه مشکلی با BMW وجود دارد، اما سرعت آن خیلی زیاد است.”

در حالی که رقبای مستقیم هابل در جام مستقل، Ralf Bohn و Antares Au، در ماشین‌های پورشه 911 GT3 R هستند، هابل همچنان نارضایتی خود را از سرعت فعلی BMW‌ها ابراز می‌کرد و می‌ترسید که این سرعت در جلو به یک مسابقه تک‌میک تبدیل شود.

او گفت: “نه برای من، بلکه برای Chaz و Will آنها می خواهند در مسابقه پیروز شوند.” فکر می‌کنم بی‌ام‌وها در حال حاضر با ما بازی می‌کنند.»



جان داگیس بنیانگذار و سردبیر Sportscar365 است. داگیس هشت سال را به عنوان خبرنگار موتوراسپورت برای FOXSports.com و SPEED Channel گذراند و در بسیاری از نشریات موتوراسپورت دیگر در سراسر جهان مشارکت داشته است. با جان تماس بگیرید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *