در حال حاضر فقط دو مدل دستی پورشه 911 در ایالات متحده وجود دارد – Carrera T در یک انتها و GT3 از طرف دیگر. اگرچه بازار اتومبیل های ورزشی دستی در خارج از ایالات متحده و انگلیس کوچک است ، اما پورشه می خواهد پیشنهادات خود را گسترش دهد. این احتمالاً به معنای مدل های کار خاص تر است.
خیابان و پیست توجه ما را به آن جلب کرد اوو مصاحبه با مایکل روسلر از پورشه ، مدیر مدیریت مدل 911. او به او گفت اوو:
“ما در مورد همه گزینه ها برای تهیه کتابچه راهنمای کاربر به مشتریان فکر می کنیم.”
Rösler فقط وقتی که فهمید که بقیه راه اندازی کاررا فقط گنبدی خواهند بود ، فقط دستی کاررا را ردیابی می کند. در اروپا ، نرخ کارآزمایی دستی در حدود 2 تا 3 درصد بود ، اگرچه مشخص شد که حدود 50 درصد از مشتریان Carrera GTS ایالات متحده به صورت دستی پیش می روند. با این حال ، قطار جدید درایو هیبریدی برای GTS با دفترچه راهنما سازگار نیست.
عکس توسط: پورشه
با T ، وی تصمیم گرفت برای کسانی که هنوز یک کتابچه راهنمای کاربر 911 را می خواستند ، ماشین را توسعه دهد ، اما برای GT3 در بازار نبود. این تصمیم برای تغییر مکانیسم لایه به منظور دستیابی بهتر به احساس GT3 و رها کردن دنده 7 اضافی ، که فقط برای ایجاد برخی از دروازه ها بسیار محکم بود ، تشکیل داد.
محبوبیت پایین کتابچه های راهنما در سراسر جهان مشکلی برای Rösler است. وی گفت: “این ما را با تأمین کنندگان ما به برخی از مشکلات می رساند زیرا آنها باید تعداد مشخصی از قطعات را تحویل دهند.”
در مورد پیشنهادات دستی بیشتر ، روسلر به مدلهای ویژه ویژه اشاره کرد. او معتقد بود که پورشه خیلی زود به تولید 911 نسل 911 قبلی پایان داده است. وی گفت: “بسیاری از اتومبیل های بسیار جالب در اواخر چرخه مدل ، به عنوان مثال Speedster وجود داشتند ، و ایده های بسیاری دیگر نیز وجود داشت که نتوانستیم به آنها برسیم.” “این سوالی است که ما در پورشه درباره آن صحبت می کنیم: بهترین طول چرخه چیست؟”
با موفقیت کلاسیک های ورزشی ، Dakar و S/T ، به راحتی می توان تصور کرد که پورشه درس خود را آموخته است. و این نوع اتومبیل ها می توانند بهترین خانه ها برای یک کتابچه راهنمای کاربر باشند. پورشه آزمایش می کند و ظاهراً GT3 -Cabriolets را آزمایش می کند ، که نشان می دهد که روی یک سرعت جدید به شکل مدل 991 که پایه های GT3 داشت ، کار می کند.
بقیه مصاحبه EVOS با روسلر جذاب است. وی توضیح می دهد که برخی از ریشه های قطار درایو T-Hybrid از GTS و Turbo S و دریافت که مهندسان پورشه ابتدا می خواهند دوقلو توربو توربو را توسعه دهند ، اما این باعث می شود از نوع توربو تک در GTS حس بیشتری کسب کند. وی همچنین خاطرنشان كرد كه وی دارای یك رنولپورت Clio 200 است. مردی به قلب خود ما.