
عکس: Wen Duenkel/Ford
Jenson Altzman معتقد است که این بخشی از تیم Junior Ford Performance در Bend Motorsport Park در Bend Motorsport Park در Bend Motorsport Park است.
این ستاره 23 ساله آمریکایی در حال افزایش به جک والیس در چرخ فورد موستانگ GT4 از تیم خانوادگی خواهد پیوست. این فرصت از این فرصت استفاده کرد تا از واردکنندگان استرالیا Mustang GT4 و رقیب سریال اندرو و جورج میشک از Miekke Motorsport استفاده شود.
آلتزمن به SportScar365 گفت: “آنچه واقعاً به وجود آمد ، رابطه ای بود که من از طریق عملکرد فورد با اجساد ایجاد کردم.” “اندرو (میشکه) می دانست که والایس می خواهد از کسی با جک استفاده کند تا کمی تجربه بیشتری کسب کند ، و نه تنها به برخی از موارد در مسیر کمک می کند ، بلکه به او کمک می کند تا کمی چشم انداز را درک کند.”
آلتزمن ادامه داد: “من بسیار خوشحالم که نشان می دهد برنامه جونیور رانندگان خود را چه چیزی را آماده می کند و به نظر می رسد مانند یکی از ما وقتی که ما روی شبکه هستیم.” “عملکرد فورد با بهترین سالی که تا به حال داشته ام ، حرفه من را ارتقا داده است.
“من توانستم با کمک به توسعه خودرو برای مشتریان جهانی ، آن را پس بدهم. تأثیرات هر دو طرف باعث شده است که این تجربه بسیار تحقق بخش باشد و این یک سفر باورنکردنی بود.”
نامزد عنوان خلبان Michelin Pilot GS Altzman ، که اولین راننده ای بود که در هر سه Mustangs مستقر در GT از فورد در Mustang Challenge Le Mans Invitational در یک اسب Dark Dark R R ، شرکت کرد ، معتقد است که شناخت هر سه اتومبیل که بر اساس همان بستر مستقر هستند ، مثبت است.
Altzman همچنین دارای یک مسابقه مسابقه Sprint Sprint Sprint IMSA Weathertech Sportscar از پنج نژاد در کلاس GTD Mustang GT3 از مسابقات شیب است.
وی گفت: “این بسیار گسترده است که فورد می تواند همان سکوی را ارائه دهد – بخش میانی ماشین دقیقاً یکسان است – که از جلسه Flat Rock در Dearborn (میشیگان) ناشی می شود.” وی گفت: “شما می توانید احساس کنید که شباهت ها در هر سه مرحله دارای یک ماشین یکسان است ، اعتماد به یک راننده است.
وی گفت: “همه آنها همان Mustang -dna را به اشتراک می گذارند. آنقدر اطمینان بخش است که می توانیم در هر نقطه از زمین قدم بزنیم ، مهم نیست که کدام کالیبر راننده هستند.
“این یک تایر جدید برای من (در استرالیا) خواهد بود ، اما من ماشین را خیلی خوب می شناسم. من تجربه مشابهی را در دعوت نامه Mustang Challenge Le Mans داشتم. ما همانطور که در ایالات متحده آمریکا انجام می دهم به میشلین ها سوار شدیم ، بنابراین می توانم با یک لاستیک جدید به یک ماشین کاملاً جدید پرش کنم و در جبهه بودیم.
“این یک مطالعه موردی عالی است به گونه ای که ماشین همان سکوی در سراسر صفحه است ، زیرا پرش از یک به دیگری آسانتر است ، مهم نیست که در کدام جهت بروید.”
رویداد این آخر هفته نه تنها اولین مسابقه آلتزمن در استرالیا است ، بلکه اولین بار است که تحت “Down Under” قرار دارد.
وی گفت: “من در 23 سال زندگی خود بسیار خوشحال شدم که مکان های خنک زیادی را تجربه کردم.” وی گفت: “این واقعیت که من می توانم با کیف کلاه ایمنی از این هواپیما در استرالیا برسم ، لحظه بزرگی است که من گیره کردم. هرگز فکر نمی کردم که این فرصت را در حرفه خود داشته باشم ، چه رسد به این خیلی زود.
وی گفت: “برنامه تیم جونیور عملکرد فورد درها را به مرحله نسبتاً بزرگی باز کرده است. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که به آنجا بروم و مارک فورد و موستانگ را نمایندگی کنم.
“من نه تنها می خواهم تیم عملکرد فورد خود را تا آنجا که مهندسان و هر کس دیگری که در این برنامه شرکت می کنند ، بسازم ، بلکه می خواهم تا حد امکان نماینده سایر رانندگان Junior Ford Performance باشم.”
GT4 استرالیا برای ارائه عنوان The Pilot Challenge آمده است
در حالی که آلتزمن در حال حاضر در مسابقات قهرمانی درایور GS در Challenge با McBumbee McAleer Racing در حال مبارزه است ، وی گفت که تجربه آینده وی در استرالیا می تواند در واقع در عنوان قهرمانی خود در ایالت Side به او کمک کند.
وی گفت: “این یک فکر است که من قبلاً داشتم و مطمئناً چیزی که باز شده ام.” وی گفت: “مانند Le Mans ، من علاقه مندم که چه کاری را می توانیم روی تایر دیگری انجام دهیم و از ابتدا می توانیم از طریق ماشین حمله به ماشین داشته باشیم.
“من کسی نیستم که محاسبات را انجام می دهد ، اما من تنظیمات آنها را برای عملکرد فورد و مهندسان MMR پیش بینی کرده ام تا پیش بینی کنند که چگونه Mustang GT4 با کاغذ مقایسه می شود.
وی گفت: “بازخورد مهندسان در آماده سازی این آخر هفته مسابقه در خم بسیار ارزشمند بود. من این احساس را دارم که می توانم در این برنامه جهانی برای بازخورد و پشتیبانی به هر برنامه جهانی بروم.
“من همچنین به دنبال یادگیری تایر پیرلی و آنچه آموخته ام برای کمک به فورد در ساخت مدل تایر در سیم کارت کمک می کند. برخی از خانواده فورد به معنای نگه داشتن همه به همه هستند ، و من می خواهم اطمینان حاصل کنم که برای تیم هایی که بعداً این چالش را انجام می دهند ، امیدوار کننده است.”
