سال گذشته هیبرید پورشه 911 Carrera GTS بدون افزایش انتشار گازهای گلخانه ای قدرت بیشتری پیدا کرد. اکنون توربو متعال همان کار را انجام می دهد – و اثرات عمیق است.
با 701 اسب بخار ، زمان 0 تا 60 مایل در ساعت 2.4 ثانیه و زمان نورد و نوردشلوف 14 ثانیه سریعتر از سلف خود ، 2026 پورشه 911 Turbo S-DAS اکنون در نمایشگاه اتومبیل مونیخ یک هیولا مطلق است.
عملکرد: عملکرد ترکیبی دو توربو
992.2 Turbo S جدید از همان سیستم اساسی “t -hybrid” به عنوان Carrera GTS استفاده می کند. یک باتری 1،9 کیلووات ساعت ، 400 ولت لیتیوم یون در منطقه تنه مانند در همان مکان با باتری 12 ولت در 911s غیر هیبرید و یک موتور الکتریکی بین موتور و انتقال PDK دو جفت دو سرعته وجود دارد. اگر GTS از یک مسطح 3.6 لیتری مسطح شش با یک توربوشارژر الکتریکی واحد استفاده کند ، توربوشارژر برقی جدید Turbo S Twin دریافت می کند.
این توربوشارژرهای الکتریکی دارای موتور روی موج هستند که توربین و کمپرسور را به هم وصل می کند و تقریباً بلافاصله می توانند توربو را جمع کنند. موتورها همچنین نیاز به ضایعات را برای ترمز توربو به جای آن و انرژی دیگر استفاده می کنند تا به باتری برگردند یا به موتور کشش هدایت شوند. این همان موتور پورشه برای توربوشارژر GTS است ، اما توربین و کمپرسورهای موجود در توربو در اینجا کمی کوچکتر هستند.
عکس توسط: پورشه

عکس توسط: پورشه

عکس توسط: پورشه
کل خروجی سیستم 701 اسب بخار است که بین 2300 تا 6000 دور در دقیقه گشتاور 6،750 و 7000 دور در دقیقه و 590 پوند است. این 61 اسب بخار بیشتر از توربو قبلی است ، در حالی که گشتاور یکسان است. این باعث می شود توربو جدید به قدرتمندترین خیابان های تاکنون تبدیل شود ، که تا GT2 RS قدیمی ، که 691 اسب بخار بود ، کارآمدتر است.
مثل همیشه ، درایو تمام چرخ استاندارد است. این مدل جدید همچنین آخرین نسخه کنترل شاسی پویا پورشه (PDCC) را دریافت می کند ، میله های ضد رول قابل تنظیم که سیستم 400 ولت را برای یک واکنش سریعتر اجرا می کنند.
در استاندارد همچنین می توانید ترمزهای کربن سرامیکو را با پنجره های 16.5 اینچی در جلو و برش های 16.1 اینچی بزرگتر به عقب و یک ماده پد جدید دریافت کنید. گاز اگزوز ورزشی جدید با تیتانیوم خاموش کننده و نکات اگزوز نیز استاندارد است.

عکس توسط: پورشه
توربو جدید به جای 315/30R21s لاستیک های عقب کمی گسترده تر ، 325/30R21s می شود. همانطور که با Carrera -gts ، افزایش عرض احتمالاً با عملکرد اضافی و افزایش ولتاژ وزن سیستم هیبریدی سروکار خواهد داشت. جبهه ها در 255/30R20 باقی مانده و توربو در گلگیرهای گسترده تر 911 توربو حفظ شده است.
این ماشین جدید همچنین برخی از بهینه سازی های هوایی را دریافت می کند. فروشگاه های صنایع دستی فعال می توانند در صورت نیاز به خنک کننده ، باز شوند اما برای بهبود مقاومت هوا بسته هستند. همچنین یک دیفیوزر جلو فعال وجود دارد که همراه با اسپلینتر قابل استفاده و بال عقب کار می کند. به گفته پورشه ، این پیشرفت ها کاهش ضرایب مقاومت در برابر هوا با 10 درصد با Aero در کارآمدترین محیط آن است.

51
منبع: پورشه
از لحاظ بصری ، توربو S جدید با لهجه های خارجی و داخلی در توربونیت ، پورشه جدیدی با سایه قهوه ای/خاکستری مشخص می شود که برای مدل های توربو ایجاد شده است. همچنین یک طراحی جدید دوچرخه با رنگ مرکزی وجود دارد.
در حالی که Turbo S به عنوان استاندارد بسیار مجهز است ، اما هنوز هم بسیار سازگار است. گزینه جدید بازوهای برف پاک کن فیبر کربن است. نه ، واقعاً
قیمت: اعداد بزرگ

عکس توسط: پورشه
با این حال ، همه این چیزهای جدید نتیجه ای از وزن و قدرت دارند. به گفته پورشه ، کوپه توربو S 3،829 پوند ، 180 بیشتر از سلف خود دارد. اگرچه به سرعت نشان می دهد که 7: 03.92 آن در مقایسه با زمان توربو قدیمی پیشرفت بسیار زیادی است و افزایش وزن برای خودرویی که هیبرید را هدایت می کند نسبتاً کم است.
سپس قیمت وجود دارد. کوپه توربو از 272،650 دلار آمریکا آغاز می شود ، در حالی که کابریولت 286،650 دلار است. این افزایش بیش از 30،000 دلار آمریکا در مقایسه با مدل های توربو خروجی است و پورشه می گوید که تعرفه ها می توانند قیمت را حتی بیشتر کنند. پورشه قبلاً با تعرفه هایی – که هیچ اتومبیل در ایالات متحده در حال ساخت آن نیست – ملاقات کرده است و این برند قبلاً در سالهای اخیر قیمت ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده بود.
این تنها قیمتی است که شما باید برای قدرتمندترین و بالاترین 911 بپردازید.