Porsche 911 Turbo S ترکیبی شده است و جای تعجب ندارد که اینطور باشد بسیار سریع پورشه با داشتن 701 اسب بخار و ترفندهای قابل توجه شاسی و آیرودینامیکی ، در مقایسه با دور سابق Nürburgring-Nordschlofe ، 14 ثانیه ای بهبود می یابد. درایور کارخانه پورشه ، یورگ برگمئیستر ، توربوس های جدید را برای یک مسیر 7: 03.92 در مسیر آلمان خلبان کرد.
همانطور که Nürburgring توصیه می کند ، سازنده خودرو مانند یک روش استاندارد برای پورشه با قفس کامل غلتکی ، صندلی مهار و سیم کشی برای ایمنی راننده متناسب است. همچنین به نظر می رسد که این ماشین برخی از فضای داخلی را از دست داده است که به جبران وزن قفس کمک می کند. همچنین توضیح می دهد که چرا ماشین برای یک توربو 911 با صدای بلند ظاهر می شود.
سخنگوی پورشه تأیید کرد موتور 1 ماشین Bergmeister مجهز به تولید استاندارد Pirelli P-Zero R N-Spec بود. گزینه تایر دیگر یک Goodyear Eagle Supersport 3R است. هر دو مطمئناً لاستیک های چسبنده هستند ، اما اثری از اثری نیست که باعث می شود زمان دامان توربو S بسیار چشمگیر باشد.
Turbo S جدید حاوی یک دستیار مشابه “t -hybrid” مانند 911 Carrera GTS جدید است ، البته با دو توربوشارژر GTS. این توربوها الکتریکی هستند و یک موتور روی شافت متصل به توربین و کمپرسورکورا است. موتور می تواند توربو را به سمت بالا بچرخاند تا تقریباً بلافاصله به فشار کامل رانش برسد ، یا آن را کم کند تا انرژی را که یک ضایعات به طور معمول حل می شود ، بازگرداند.
پورشه ترکیب 3.6 لیتری مسطح از توربو S را با یک موتور الکتریکی اضافی بین موتور و گیربکس کلاچ دوگانه PDK هشت سرعته ترکیب می کند. کل خروجی 701 اسب بخار و 590 پوند است.
توربو جدید با آیرودینامیک فعال با کرکره در مشبک رادیاتور ، یک اسپلینتر برهنه ، یک دیفیوزر جلوی قابل تنظیم و یک بال عقب میانی به روز می شود. پورشه نوار قابل تنظیم شاسی خود را با تنظیم و انطباق- رول به روز کرده است تا روی سیستم ترکیبی 400 ولت توربو S برای یک واکنش سریعتر کار کند. Turbo S جدید همچنین لاستیک های عقب کمی گسترده تر از گذشته ، 325/30ZR21s و ترمزهای سرامیکو کربن بزرگتر در پشت می شود.
این سریعترین زمان دامان برای 911 در خارج از GT2 یا GT3 است. زمان Turbo S حدود 7.6 ثانیه کندتر از استاد کوهستانی 6: 56.294 است که در 911 GT3 جدید به آن رسیده است ، حتی اگر این ماشین مجهز به لاستیک های دنج خلبان Cup Cup 2 R Cup 2 R باشد. 7: 03.92 توربو S مسافت 6: 52.072 از فورد موستانگ GTD و 6: 50.763 و 6: 49.275 از Corvette ZR1 یا Zr1x است. با این حال ، این خودروها همه از نیروی آیرودینامیکی بسیار بیشتری نسبت به توربو دارند و همچنین دارای چنگال بیشتری هستند.
در دنیای بسیاری از اتومبیل های زیر 7 دقیقه-به نظر نمی رسد زمان دامان توربو S بسیار چشمگیر باشد. اما به یاد داشته باشید که این بهترین 911 نیست. مثل همیشه ، پورشه توربو جدید به عنوان یک ماشین روزمره است که به سرعت اتفاق می افتد. این یک GT3 RS نیست. همچنین به خاطر داشته باشید که این روی یک تایر عالی است ، اما نه بر روی یکی که باید یک یا دو لپتیل کوتاه را قبل از زباله تنظیم کند.

25