با یک شروع قریب الوقوع ، لکسوس به سختی می توان ماشین اسپرت جدید خود را که ما – و هر کس دیگری – از آن به عنوان “LFR” یاد می کنیم ، آزمایش کرد. ما توانستیم به وضوح V-8 Bang او را در حلقه شمالی Nürburgring بشنویم. با این حال ، این نمونه های اولیه جزئیات دیگری را نشان می دهد: LFR یک هیبرید است.
در این ویدیوی Nürburgring -test -roundup از سرپرستان در یوتیوبما یک برچسب زرد را در پنجره عقب LFR می بینیم. این باید از پرسنل امنیتی بداند که این خودرو در صورت تصادف به یک سیستم با ولتاژ بالا مجهز شده است. ما این برچسب زرد را در سایر هیبریدها ، مانند Porsche 911 Turbo S. جدید دیدیم.
این ویدئو دو LFR را ضبط می کند ، دور با یک بال عقب بزرگ و دیگری بدون. با این حال ، هر دو دارای برچسب زرد هستند.
تویوتا و لکسوس دقیقاً با مشخصات این مدل جدید در پیش زمینه نبودند. آسیاب شایعه نشان می دهد که از یک Twin Turbo V-8 و یک Tranaxle عقب استفاده می کند ، دقیقاً مانند Old Mercedes-AMG-GT ، یک Toyota AUTOOTA یک معیار است.
سیستم هیبریدی یک چین و چروک جالب است زیرا احتمالاً یک پیشرفت جدید برای تویوتا است. بدیهی است که تویوتا ده ها سال است که اتومبیل های هیبریدی را انجام می دهد ، اما هرگز یک سیستم هیبریدی عملکرد گرا را ایجاد نکرده است-آنها سیستمی را که برای اتومبیل های مسابقه LMP1 خود استفاده می کند ، حساب می کند.
LC500H یک هیبرید بود ، اما سیستم آن بر عملکرد عملکردی نبود ، همانطور که می گویند AMG ، BMW M و Porsche ارائه می دهند. برای LFR ، تویوتا کمی بیشتر به این نیاز دارد و برای کارآیی کمتر است.
لکسوس اولین دیدگاه واقعی ما از ماشین را به ما داد و ماه گذشته اولین هفته ماشین مونتری را به دست آورد. تویوتا در سال 2022 به عنوان یک مفهوم GR GT3 ، ماشین را زودتر متوقف کرد. ما انتظار داریم که تویوتا این ماشین را در برخی از بازارها به عنوان تویوتا و در برخی دیگر ، مانند ایالات متحده به عنوان لکسوس ، بفروشد.
ما مطمئن نیستیم که چه زمانی ماشین تولید را خواهیم دید ، اما با توجه به این واقعیت که تویوتا در نمونه های اولیه کار در حال کار است ، باید به زودی از زمان گذشته باشد.
منبع:
Supercars State / YouTube