نوت بوک جمعه فوجی – Sportscar365

Fuoco سریعترین در قطع Nürburgring-pre-sportscar365

عکس: Juergen Tap/Porsche

*** سریعترین زمان روز جمعه برای 6 ساعت فوجی این هفته کمی سریعتر از روز افتتاح روز افتتاح سال گذشته در مسیر ژاپن بود که زمان جدول Mikkel Jensen از زمان 1: 29،495 از Dries Vanthoor در سال گذشته فراتر رفت. در LMGT3 زمان دامان کمی کندتر از بهترین زمان 1: 41.431 از معیار مارینو Satos 2024 از 1: 40.528 برای تقریباً یک ثانیه سقوط کرد.

*** درایورهای McLaren United Autosports ، سباستین باود ، که دومین سریع در LMGT3 بود ، توسط مباشران به دلیل “رانندگی خطرناک” در FP2 مورد انتقاد قرار گرفت.

*** بولتن مباشرین مسئول گفت: “راننده اتومبیل 59 (باود) مستقیماً در مقابل ماشین 36 در گودال قرار گرفت و دومی را مجبور کرد تا از هم جدا شود تا از برخورد جلوگیری کند. مباشرین این رفتار را برای سایر رانندگان خطرناک می دانستند.”

*** Jenson Button قبل از این رویداد ، قبل از این که آخرین حضور وی به عنوان راننده حرفه ای مسابقه در ژاپن در این هفته باشد ، به کنفرانس رسمی مطبوعاتی پرداخت. درایور Jota Team Cadillac Hertz پیش از این اعلام کرده بود که در پایان فصل هنگام استعفا از رقابت تمام وقت ، از سفر خود کناره گیری می کند.

*** دکمه گفت: “من 16 سال است که در ژاپن در ژاپن تجربیات بسیار خوبی داشته ام ، برای چند سال در سوپر GT در Super GT و در سالهای اخیر بدیهی است که در مسابقه WEC در مسابقه WEC در WEC. این لحظه در زندگی من است که در آن زیاد بوده ام.

*** BMW Driver Dries Vanthoor در کنفرانس مطبوعاتی درباره اولین برداشت های خود از کیت Aero به روز شده M M Hybrid V8 صحبت کرد ، که او برای اولین بار در یک تست پس از سوار در مسیر مسابقه در آمریکا در ابتدای این ماه امتحان کرد.

*** Vanthoor گفت: “همیشه دشوار است بدانید که چقدر پیشرفت می کنید. فکر می کنم سال آینده در مسابقه اول متوجه خواهیم شد ، اما حداقل یک قدم به جلو است. همیشه مثبت و منفی است ، اما فکر می کنم این (بیشتر) مثبت است و گامی در جهت درست برای ما است. فکر می کنم می تواند از این ماشین موفق تر باشد.”

*** همانطور که در سالهای گذشته در فوجی سنتی ، کودکان مدرسه مدرسه ابتدایی آساهی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند و از رانندگان مونتاژ شده ، از جمله قهرمانان محلی کاموی کوبایاشی و مارینو ساتو و همچنین لورن ونتور و بن بارنیکات استفاده کردند.

*** نیک تندی برای آخر هفته به عنوان راننده ذخیره از Porsche Penske Motorsport فعالیت می کند ، که اولین حضور راننده انگلیس در انبار راننده WEC در خارج از Le Mans 24 ساعت از فعالیت خود در سال 2022 با Corvette Racing است.

*** مدیر عملکرد و تنظیم فراری ، مائورو باربیری می گوید که برند ایتالیایی فرصتی را برای تکمیل عنوان راننده یا تولید کننده در فوجی این هفته در بحرین در نظر نمی گیرد.

*** باربیری روز جمعه به خبرنگاران گفت: “همانطور که در آستین گفتیم ، این است که پرچم شطرنجی را برداشته ، از مشکلات خودداری کند ، سقوط نکند و سعی در بهینه سازی عملکرد ماشین داشته باشد ، و سپس خواهیم دید. در این مرحله چیز خاصی یا خاصی نیست.”

*** باربیری افزود: بعید است که تیم های تیم فراری بر نتیجه در فوجی تأثیر بگذارد ، به ویژه با توجه به این واقعیت که شماره 83 اتومبیل کورس در طبقه بندی تولید کنندگان حساب نشده است. وی گفت: “از این گذشته ، ما در لحظه خاص به این موضوع نگاه خواهیم کرد ، اما از طرف سازنده اگر ماشین مشتری شفاف باشد ، تغییر نخواهد کرد.” “این هنوز از طرف راننده کاملاً باز است ، بنابراین فکر می کنم خیلی زود فکر کردن در مورد بستن مبارزه قهرمانی راننده است.”

*** در مورد احتمال استفاده از خدمه فراری شماره 50 برای حمایت از شانس عنوان رانندگان شماره 51 پرسید.

*** Team WRT راننده والنتینو روسی امیدوار است که او به هوای خنک تر در بقیه آخر هفته فوجی امیدوار باشد و معتقد است که این امر نقاط قوت BMW M4 GT3 EVO را بازی خواهد کرد زیرا او در تلاش برای تکرار تریبون 2024 خود است.

*** روسی به خبرنگاران گفت: “امروز صبح خیلی داغ بود که ما زیاد رنج می بردیم و کمی نگران بودیم ، اما بعد از ظهر کمی سردتر بود و اوضاع بهتر بود. من با لاستیک های جدید خیلی سریع نبودم ، بنابراین ما مجبور شدیم این نکته را بهبود بخشیم ، اما برای فردا اما روی تایرهای استفاده شده.

*** مدیر فنی اسپرت پژو ، الیویه یاننسونی ، آزمایش یک روزه برند فرانسوی در Cota را “بسیار زیبا” به عنوان جدید 2026 توصیف کرد ، که نیک کاسیدی برای اولین بار امضا کرد. Jansonnie به خبرنگاران گفت: “این یک آزمایش بسیار بزرگ برای ما با یک برنامه آزمایشی بزرگ بود. ما رانندگان ، تئو (پجاری) و نیک و بسیاری از موارد را از نظر فنی برای امتحان کردن خودروها داشتیم. در هر دو مورد هیچ مشکلی برای قابلیت اطمینان وجود ندارد تا بتوانیم به برنامه تست کامل برسیم.”

*** Jansonnie از عملکرد کاسیدی ستایش کرد که او به عنوان اولین گشت و گذار نیوزیلند در Slick -Reifen دیده شد ، زیرا او یک Indycar را برای مسابقه Chip Ganassi در نزدیکی Sebring در سال 2023 آزمایش کرد.

*** پرسید که چرا پژو به جای استوفل واندورن ، که بعد از این آخر هفته تیم را ترک می کند ، اولین مسابقه مسابقه را در فینال فصل در بحرین انتخاب نکرد.

*** تعدادی از سواران 100 مسابقه WEC خود را جشن می گیرند ، که این آخر هفته شخصاً مورد بازدید قرار گرفتند. این باشگاه اختصاصی به این دلیل شناخته شده است ورزشگاه روزنامه نگار گری واتکینز ، که تنها عضو رسانه ای با تعداد کاملی از بازدید کنندگان است.

*** مدیر استقامتی جهانی فراریس ، آنتونلو کولتا و تویوتا غزو در اروپا ، کارگردان فنی دیوید فوری از جمله کسانی هستند که از ابتدای WEC در Sebring فقط در سال 2012 یک مسابقه را از دست داده اند.

*** راننده Red Bull Formula 1 Ayumu Iwasa این هفته در Fuji در Paddock قرار دارد و به عنوان مربی راننده برای راننده قهرمانی ژاپن از فرمول ، کننتو اومیا فعالیت می کند. ایواسا از طریق اسپانسر متقابل Ponos به Omiya ارتباط دارد.

*** تمرین رایگان 3 برای شنبه ساعت 9:50 بامداد به وقت محلی (جمعه 8:50 بعد از ظهر EST) برنامه ریزی شده است ، که به موجب آن صلاحیت در ساعت 2:20 بعد از ظهر دنبال می شود. (1:10 بعد از ظهر EST).

دیوی اووما در این گزارش نقش داشته است



جیمی کلین ویرایشگر آسیایی Sportscar365 است. ژاپن مستقر در شبکه موتورسواری در عناوین Motorsport.ci و AutoSport ، قبلاً برای شبکه موتورسواری کار می کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *