نسخه الکتریکی کلاس GLB مرسدس بنز دارای ماندگاری غیرمعمول کوتاه بود. به جای استفاده از جدیدترین و بزرگترین پلتفرم ، در مورد شاسی MFA تصمیم گرفت که در سال 2011 اولین بار بود. این فناوری باید آن را بدست آورد زیرا EQB پس از سال 2025 خاموش است.
سخنگوی شرکت همکار ما را تأیید کرد Insidevs که EQB “به پایان چرخه زندگی برنامه ریزی شده خود رسیده است و بنابراین پس از مدل سال 2025 در ایالات متحده یا کانادا ارائه نمی شود.” آنها تأکید کردند: “مرسدس بنز هنوز برق است و بزرگترین محصول توهین آمیز در تاریخ این برند تقریباً در گوشه و کنار است.
جایگزینی برای EQB می آید و مطمئناً گران تر از مدل خروجی خواهد بود. EQB 2025 با 54.200 دلار از جمله مقصد آغاز می شود. این یک باتری 70.5 کیلووات ساعت با DC است که قادر به سرعت 100 کیلووات است. با بار کامل ، EPA EQB را با یک منطقه رانندگی بین 205 تا 251 مایل ارزیابی می کند ، بسته به اینکه آیا این همه درایو ، برق بیشتر و دوچرخه های بزرگتر را اضافه می کند.
اگرچه کلاس GLB سالهاست که می گذرد ، مرسدس برای سال مدل 2021 EQB را آغاز کرد. این یکی از دو پیشنهاد برقی با Affalterbach است که می تواند تا سه خط داشته باشد. پس از پایان تولید ، تنها گزینه آن برای مناظر EV ، EQS است تا زمانی که ردیف سوم موجود را در تنظیم کننده تیک بزنید.
15
در خرید آینده ، دو SUV جدید در آخرین شاسی MMA این برند باید برای دیدار با هر دو هیبرید و خطوط درایو برقی کامل به بازار بیایند. CLA که به تازگی طراحی شده است ، پلت فرم جدید را با نکات برجسته ، از جمله معماری 800 ولت با سرعت شارژ سریعتر و فضای داخلی اصلاح شده ، که از سیستم عامل داخلی از مرسدس استفاده می کند ، نشان می دهد.
تاریخ تعیین نشده است. با این حال ، اعلام سرنوشت EQB نشان می دهد که جایگزینی آن زودتر از موعد انجام می شود.