برنده و بازنده از F1’s Feure 2025 Grand Grand Prix

جورج راسل ، مرسدس

پیروزی مرسدس در سنگاپور داغ و بخار در سنگاپور احتمالاً روی کارتهای یکنوع بازی شبیه لوتو مردم نبود ، اما در اینجا پس از اینکه جورج راسل هوشمندانه ماکس وستراپن و مک لارنس را شکست داد.

رهبری بعد از دور اول در سنگاپور از اهمیت اساسی برخوردار است ، به طوری که یک دور قطب برجسته و یک شروع محکم گامی بزرگ برای پیروزی دوم فصل انگلیس بود ، اما این 27 ساله برای پیروزی خود ارزش خوبی داشت ، زیرا مرسدس معلوم شد که از آنچه انتظار می رفت رقابتی تر بود.

چرا مرسدس وقتی معمولاً در گرما می جنگد ، تأکید کرد؟ علیرغم آب و هوا در سنگاپور ، دمای ردیابی در طول رویداد شبانه چندان زیاد نبود و حدود 33 تا 34 درجه سانتیگراد شناور بود ، در حالی که مدار خیابان بارهای جانبی بالایی را از طریق لاستیک ها قرار نمی داد ، شبیه به جایزه بزرگ کانادا ، که راسل نیز فتح کرد. و سپس جدیدترین در یک سری از به روزرسانی ها وجود دارد که مرسدس را به شکل یک بال جلو جدید آورده است.

اعتبار نیز باید به راننده سرب قابل اعتماد خود برود. این یک اطلاعات جدید نیست ، اما راسل و دوباره و دوباره که او همیشه دوباره و دوباره رانندگی می کند. در مورد این قرارداد جدید چطور؟

عکس توسط: Andy Hone/ Lat Images درباره Getty Images

در حالی که مک لارن عنوان دوم سازندگان را پشت سر هم جشن می گیرد ، اسکار پیارو پس از دیدن هم تیمی لاندو نوریس ، که جشن او را جشن می گیرد ، به خانه ناامید می شود و این در شش آخر هفته به 22 امتیاز کاهش یافته است.

روشی که اتفاق افتاد بیش از امتیاز او را اذیت کرد ، به موجب آن نوریس پس از آنکه مجبور شد از قبل اجتناب کند ، با تیمش در Curve 3 ارتباط برقرار کرد.

از دیدگاه کابین خلبان Piatri (محدود) ، هم تیمی وی ، که در نقض آشکار قوانین نامزدی پاپایا “حرکت” کرد ، “منتقل شد” ، اگرچه استرالیا می تواند تکرار را ببیند که او ممکن است متفاوت تر باشد. این همچنین به همین دلیل است که پیتری در تعهدات مختلف رسانه ای خود مراقب ماند.

صرف نظر از این که آیا شما فکر کرده اید که حرکت نوریس عالی است و تماس او با Piatri فقط یک نتیجه ناگوار دارد ، یا اینکه احساس می کنید که نوریس خیلی زیاد پیش رفته است ، تصمیم گیری بر عهده شماست. اما روشن است که اکنون عنوان سازندگان دکمه دار است ، تنش بین رانندگان مک لارن افزایش می یابد.

همچنین بخوانید:

مشاهده دیگر گزارش های رادیویی Piatri که نشان می دهد مک لارن باید به اقدامات نوریس نگاه کند این است که مبادله بحث برانگیز آنها در مونزا به یک سابقه رسیده است و راننده مک لارن اکنون ظاهراً انتظار دارد که اگر احساس کند اشتباه می کند ، مداخله کند. این یک صورت فلکی دشوار خواهد بود ، اما مک لارن می گوید اطمینان دارد که می تواند.

آیا از پیتری خواسته شده است که همانطور که برخی از طرفداران نشان می دهند ، موقعیت نقش ها را در سنگاپور معکوس کند؟ ما فکر می کنیم این مزخرف است. مثل همیشه ، نظرات دیگر در دسترس است.

لاندو نوریس ، مک لارن

لاندو نوریس ، مک لارن

عکس توسط: Zak Mauger / LAT تصاویر درباره Getty Images

برنده: مک لارن

آخرین قسمت از عنوان درون تیم مک لارن Battle-Saga نباید بیش از حد از این واقعیت که این تیم عنوان دیگری را امضا کرده است ، مهر و موم شده و تحویل داده است ، این بار با دو ماه که هنوز هم می تواند در آخرین روز قهرمانی اجرا شود.

در میان همه مکالمات در مورد بال های خم (اکنون تا مدت زمان طولانی) و سایر امکانات ، نحوه گرفتار شدن مک لارن ، این تیم هنوز هم در فصل 2025 از طریق قوام صرفاً در حالی که رقبای آن گیر می کردند ، حاکم بودند.

مک لارن در سه آخر هفته آخر تیمی نبود که بتواند دلیل نگرانی را به وجود آورد ، اما مقام عالی قهرمانی وی به وی امکان داد تا منابع را خیلی زود به سال 2026 منتقل کند. تمرکز سال 2025 اکنون بر این واقعیت است که نوریس در برابر مبارزه پیا می تواند در ریل ها بماند و عادلانه باقی بماند. از اینجا فقط سخت تر می شود.

در گذشته نه چندان طولانی ، کارلوس ساینز این مسابقه را برای فراری به دست آورد ، اما Scuderia به راحتی نتوانست با رقبای مستقیم خود همراه شود. در مسابقات قهرمانی ، آن را به طور مداوم توسط ردبول و مرسدس با هر دو اتومبیل انتخاب نمی شود ، اما از نظر گرندپری ، تمام راه هایی که مک لارن و ردبول از آن خارج شده اند به نظر می رسد که مسیر راسل به عنوان چارلز لکلر یا لوئیس همیلتون پیش می رود.

سنگاپور آخر هفته دیگری بود که فراری فقط مفقود شد و از آن برخورد کرد ، اگرچه لکلرک به خصوص با صدای بلند در مورد اینکه ماشین چقدر وحشتناک بود ، بلند بود. و با توجه به اندازه نمونه های مختلف مدارهایی که تاکنون داشته ایم ، فراری اکنون به دنبال یک فصل پیروزی است.

به منظور جلوگیری از یک هفته ناامیدکننده ، لوئیس همیلتون خواستار پنالتی برای تلاش برای بازگشت مجدد خطوط مدار خلیج مارینا شد ، که ناامید به نگه داشتن یک فرناندو آلونسو عصبانی است. این فقط کافی بود که از هفتم تا هشتم با Lecklerc ششم پشت اسپانیایی بیفتد.

همچنین بخوانید:

چارلز لکلرک ، فراری ، لوئیس همیلتون ، فراری

عکس توسط: Simon Galloway / LAT تصاویر درباره Getty Images

برنده: Max Verstappen ، Red Bull

پس از پیروزی خود در مونزا و باکو ، Verstappen ممکن است یک پیروزی سوم را پشت سر هم کسب نکرده باشد ، اما مقام دوم او در سنگاپور به عنوان یک کل احساس می کند.

این یک مسابقه آسان نبود. Verstappen با تایر ، زیر مالیات ، داوطلبان جنگید و تحت فشار قابل توجهی در معرض نوریس قرار گرفت و به موجب آن تقریباً در یک نقطه گاو قرمز خود را به داخل دیوار کاشت.

اما سال گذشته او 20 ثانیه دوم دور از برنده نوریس بود ، در حالی که او اکنون راسل را هدف قرار می داد و نوریس را حفظ می کرد. این سرعت در آنجا بود زیرا شواهد ردبول Red Bulls تحت عنوان سرمربی تیم لورن مکیس مونت.

Mekies متواضع است که مدیون صعود به شکل باشد ، اما از آنچه می شنویم ، او نقش مهمی در پشت صحنه ایفا کرده است تا اطمینان حاصل کند که کادر مستقر در میلتون کادس در نوع خود نیست و به مهندسان با استعداد خود کمک می کند تا به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند و وضع موجود را به چالش بکشند.

متأسفانه ، این به نتایج قانع کننده برای ماشین دوم ترجمه نشده است. یوکی سونودا برای ثبت عملکرد مسابقه خود بسیار تلاش کرده است ، که او تا حدی ساخته است. با این حال ، این در صورت عدم حضور در موقعیت ، در یک مدار باریک مانند سنگاپور شکایت نمی کند ، در حالی که Tsunoda از سه ماهه دوم در سه ماهه پانزدهم خارج می شود.

سپس به نظر می رسید که Tsunoda در زمان اشتباه در زمان اشتباه قرار دارد که در ابتدا دو موقعیت را از دست داد. پس از شروع کار به جای رسانه ها ، شانس اصلی او برای بالا رفتن از بالا رفت.

در پایان ماه ، ردبول انتظار می رود تصمیم و اعلامیه نهایی را در لیست های آینده درایور اتخاذ کند. Tsunoda دیگر وقت ندارد.

فرناندو آلونسو ، استون مارتین مسابقه ، ایزاک هادر ، تیم مسابقه بول

عکس توسط: Zak Mauger / LAT تصاویر درباره Getty Images

برنده: فرناندو آلونسو

سنگاپور یک مسابقه مخصوصاً هیجان انگیز نبود ، اما ما می توانیم از آلونسو بخاطر اضافه کردن کمی سرگرمی با پیام های رادیویی پر جنب و جوش خود تشکر کنیم. وی پس از اینكه معتقد بود كه فرانسوی با وجود مشكل فلج شده واحد قدرت ، بیش از حد از تهاجمی دفاع كرد ، ایزاک هادرار را “قهرمان مسابقه” اعلام كرد و تهدید كرد كه پس از صحبت با یك ایستگاه صندوق دار ، رادیو خود را جدا خواهد كرد.

حتی بعد از این همه سال ، به نظر می رسد که یک آلونسو عصبانی بهترین نسخه آلونسو است ، و او هشتم عالی از آنچه اتفاق افتاده است را تضمین کرده است ، که پس از مکان مستقیم همیلتون به مقام هفتم تبدیل شد. که اسپانیایی نیز عصبانی شد. هرگز تغییر نکنید ، فرناندو.

افتخارآمیز الیور برمن ، تازه کار هاس ، که نمایشگر همه عملکرد او به مقام نهم رسید ، و کارلوس ساینز ، که برای جمع آوری یک امتیاز از پشت شبکه سوار شد.

این یک مورد بسیار غم انگیز برای تمیز بود. بورتولتو به عقب و در ابتدا پس از آسیب سریع بال در جلو ، در حالی که نیکو هالکنبرگ صلاحیت بسیار دلگرم کننده ای داشت ، اما همچنین در سنگاپور به سمت P سوار شد تا اینکه او فرانکو کلوپینتو را “100 متر صبح” ترمز کند.

داستان آلپین از فصل شناخته شده است ، بنابراین ما نمی خواهیم وقتی آنها در زیر قرار بگیرند ، مردم را لگد بزنیم. اما نه پیر گازلی و نه كلاپینتو با اتومبیل خودرویی كه در آن اوایل توسعه آن متوقف شده بود ، به ویژه سرگرم کننده ای ندارند. Colapinto البته هنوز هم در شرایط دشوار برای آینده خود می جنگد. در این میان ، بنزینی روزها را به ابوظبی می شمرد و سزاوار تعهد خود است ، حتی در حین انجام کار ناامید کننده ای که از پیتلان شروع می شود.

ما نظر شما را می خواهیم!

می خواهید در Motorsport.com چه چیزی را ببینید؟

بررسی 5 دقیقه ای ما را انجام دهید.

– تیم Motorsport.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *