
عکس: ریک دول/IMSA
پرچم احتیاطی در سال 2022 در Motul Petit Le Mans پرواز کرد – پایان دوره ای که در آخرین مسابقه برای کلاس DPI به واقعیت تبدیل شد.
شماره 60 Meyer Shank Acura Arx-05 برای اولین بار از خط عبور کرد و یک فصل در تاریخ IMSA بسته شد. تقریباً بلافاصله ، تمرکز به سمت نسل جدیدی از نمونه های اولیه که درایوهای درایو هیبریدی هستند ، حرکت کرد ، در حالی که هر تولید کننده خودرویی را ایجاد می کند که برای هویت برند خود بی نظیر است.
چه چیز دیگری آمد؟ لاستیک های جدید میشلن که هر اونس از این عملکرد را باز می کنند.
ریموند پنبه ، مدیر Motorsports ، میشلین آمریکای شمالی گفت: “شروع تایر جدید با ماشین جدید یک چالش بزرگ برای این تیم بود.” “کار کردن با یک تایر با یک سکوی جدید خودرو دشوار است. ما در آزمایشاتی بودیم که اتومبیل ها فقط قادر به انجام دورهای محدود در هر جلسه بودند.”
خوشبختانه ، توسعه تایر با تمرکز بیشتر بر استفاده از ابزارهای شبیه سازی میشلین به طرز چشمگیری توسعه یافته است.
اکنون تیم ها و رانندگان در حال آزمایش واقعی هستند که به موجب آن از مدل های ماشین و شبیه سازهای راننده در گریس استفاده می شود. این بدان معناست که طراحان میشلین می توانند تایر ایجاد کنند که به طرز چشمگیری نزدیک به مقصد عملکرد در همان ساخت اول باشد.
Cotton گفت: “با یک دوره محدود ، شبیه سازی آنچه که تایر در معرض مسیر قرار دارد ، مهمتر بود.”

عکس: مایک میدوز/IMSA
اولین بازی برای کلاس GTP و برای تایر جدید میشلین خواستارترین رویداد فصل شد: Rolex 24 در Daytona.
پنبه گفت: “نوسان دما می تواند شدید باشد و خواستارترین مسیر سال است.”
علاوه بر این چالش ، تکالیف تایر در مقایسه با دوران DPI حدود 30 درصد کاهش یافته است. تیم ها تایر داشتند که کاملاً قادر به ایجاد استراتژی و عملکرد بسیار مهم تر بودند.
اکنون ، تقریباً سه فصل کامل بعد ، میدان GTP در Motul Petit Le Mans پس از رسیدن 61000 دور و 193،000 مایل به نوار ورزشی خلبان میشلین -دور و مایل که فوق العاده ناراحت این ورزش است ، وارد می شود. بعد از مسابقه روز شنبه ، نسل بعدی لاستیک در GTP این پویا را به جلو می برد.
پنبه گفت: “ما یک تایر جدید برای رفع مشکل طراحی نمی کنیم.” “ما یک تایر طراحی می کنیم که با مقادیر ما مطابقت داشته باشد. از مواد پایدارتر استفاده می شود ، دوام طولانی تر ، با دوام تر و گرم تر و بهتر و قابلیت رانندگی را ارائه می دهیم.”
این دیدگاه در آخرین نوآوری میشلین به زندگی می رسد: یک تایر صاف با الگوی قابل مشاهده و وب مانند به نام “Vision” Preting. طراحی به آنچه در داخل است – 50 درصد مواد تجدید پذیر و قابل بازیافت.
پنبه گفت: “افزایش پایداری ، افزایش محتوای بازیافت شده و تجدید پذیر و ارائه عملکرد بهتر چیزی است که کل تیم می تواند افتخار کند.”
اما در ابتدا زمان آن رسیده است که آخرین تایر را به تایر اختصاص دهیم که در شروع دوران GTP با ده ساعت مسابقه در یک مکان مناسب – آتلانتا جاده میشلین Raceway – کمک کرده است.

عکس: میشلین
