عکس: Fabian Lagunas/SRO
به گفته بابی ویگلیون، مدیر عملیات، Wright Motorsports سال آینده با حداکثر دو مشتری پورشه 911 GT3 R Evos به GT World Challenge America با AWS بازخواهد گشت.
تیم مستقر در اوهایو، که این آخر هفته در ایندیاناپولیس 8 Hours با ترکیبی بدون تغییر متشکل از آدام ادلسون، الیوت اسکیر و لورین هاینریش در کلاس حرفهای پس از پیروزی در کلاس سال گذشته، به سریهای خود بازگشته است، همچنین یک ورودی مشتری را برای مسابقات بین قارهای GT Challenge Independent Antares Co-points ارسال میکند.
با این حال، Viglione فاش کرد که برنامههایی برای یک پروژه دو خودرویی با دو پورشه کاملاً جدید Evo-spec وجود دارد.
او در مورد چشمانداز اولین خودرو به Sportscar365 گفت: «نمیخواهم بگویم که این اتفاق میافتد (مطمئناً 100 درصد)، اما 98 درصد است. “ما ممکن است سهم دومی نیز داشته باشیم که در دست اقدام است. این بسیار مثبت است.
واضح است که ما گفتگوهای زیادی با افراد زیادی داشته ایم. ما در حال افزایش منابع و توانایی انجام این کار برای سال آینده هستیم.
“یک برنامه قبلاً توافقنامه ای برای اجرای آن دارد. فقط چند جزئیات دقیق وجود دارد که باید مرتب شوند. اما می توانم با اطمینان بگویم که در حال انجام است.
اندکی پس از پایان فصل، برخی از تست ها و برخی کارهای دیگر باید در اینجا انجام شود تا (ماشین دوم) نهایی شود. اما (دومین) ماشین امیدوارکننده به نظر می رسد.”
ویگلیون گفت اولین خودرو در کلاس Pro-Am خواهد بود.
او از فرمت اصلاح شده SRO America در سال آینده که دارای یک مسابقه سه ساعته در یک آخر هفته فشرده سه روزه است، به عنوان یک نقطه فروش کلیدی برای مشتریان اشاره کرد.
ویگلیون گفت: “بزرگترین چیز برای من وقتی با افراد SRO صحبت می کنم این است که باید روی صرفه جویی در هزینه ها تمرکز کنیم.”
وی ادامه داد: طبق محاسبات ما تعطیلات آخر هفته به جای چهار روز به سه روز کاهش می یابد و معتقدم باید کاهش متوسط بودجه 11 درصدی را بپذیریم.
از این منظر، من فکر میکنم مثبت است. آیا راهحل بهتری برای کاهش برنامه یا هزینه وجود دارد؟ این به تعداد روزها و افراد در پایان روز بستگی دارد.
“برای من این یک گام در مسیر درست از این نقطه نظر است، زیرا شما باید خود را از IMSA و سری های دیگر متمایز کنید. این چیزها روز به روز گران تر می شوند. GT3 به طور کلی بسیار گران است.”
ویگلیون در پاسخ به این سوال که آیا فرمت سه ساعته نیز یک نقطه فروش بود یا خیر، تقسیم بندی فعلی در پادوک را تایید کرد اما گفت که این تغییر برای مشتریان جدید رایت مفید بوده است.
او گفت: “به نظر می رسد آنها کسانی هستند که به ما مراجعه کردند.” من نمی دانم که آیا آنها برای تجربه استقامتی به ما مراجعه می کنند یا نه. من واقعاً این سؤال را نپرسیده ام.
«قالب سه ساعته کمی جذابیت بیشتری به آن میدهد.
“به نظر می رسد که در مجموع تقسیم 50-50 (در پادوک) است. برخی از مردم این دو مسابقه را دوست دارند. آمز دوست دارند اگر در روز اول اشتباه کنند، سپس در روز دوم شانس دیگری دارند.”
“کاملاً تقسیم شده است. راستش من اهمیتی نمیدهم. برای فروش برنامههای مشتری، به دنبال کاهش هزینهها بودم زیرا فقط آن را منتقل میکنم، و برای ما این کاهش هزینه است که زمان حضور شما را کوتاه میکند.”
از این منظر، این یک پیروزی است.»
آخرین فصل کامل رایت در GTWC آمریکا سال گذشته بود که ادلسون و اسکیر قهرمانی کلاس حرفه ای را به دست آوردند.

