Chouest از شولتیس برای پیروزی در دومین مسابقه در Indy – Sportscar365 جلوگیری می کند

Chouest از شولتیس برای پیروزی در دومین مسابقه در Indy - Sportscar365 جلوگیری می کند


عکس: برایان کلیری/SRO

راس چوئست با غلبه بر میرکو شولتیس پرقدرت، در مسابقه پایانی فصل GT America با قدرت‌گیری در مسابقه AWS در ایندیاناپولیس موتورسیکلت پیروز شد.

Chouest، در شماره 50 Chouest Povoledo Racing شورلت کوروت Z06 GT3.R، در مسابقه 40 دقیقه ای که تحت شرایط خودروی ایمنی آغاز شد، از نسل قبلی Callaway Corvette C7 GT3-R Schultis برتری گرفت.

چندین خودرو، از جمله جیسون بل، با لاستیک‌های نرم شروع به کار کردند و قبل از نمایش پرچم سبز در فاصله 34 دقیقه، با لاستیک‌های خیس حرکت کردند.

با این حال، هر دو Chouest و Schultis همراه با شماره 004 HP-TECH Motorsport Ferrari 296 GT3 تونی دیویس به میدان آمدند، که یک پیت استاپ را در جلوی سبزه متوقف کرد، زیرا مسیر خشک شد و تصمیم گرفت که به دویدن بر روی لکه ها ادامه دهد.

چوئست که سومین برد خود در SRO3 در این فصل را به دست آورد، 2.179 ثانیه جلوتر از شولتیس که این آخر هفته دچار شکستگی مچ دست چپ شد، از خط پایان گذشت.

شماره 32 GMG Racing Porsche 911 GT3 R از کایل واشنگتن در مراحل اولیه پیشرو بود، اما به دلیل سبقت گرفتن از یک خودروی GT4 در حالی که رنگ زرد اولیه داشت، پرچم سیاهی دریافت کرد.

همانطور که واشنگتن در دور 7 قرار گرفت، Schultis، Chouest و پورشه شماره 19 RS1 جوئل کورتس به طور چشمگیری یک نبرد سه جانبه را برای برتری در اولین مرحله ایجاد کردند.

کورتس چهارم شد، در حالی که ممو گیدلی، که زودتر با لاستیک‌های خیس رقابت می‌کرد، در شماره 56 SKI Autosports Audi R8 LMS GT3 Evo II، جلوتر از بل، که مسابقه را با لاستیک‌های خیس نیز به پایان رساند، به جمع پنج نفر برتر رسید.

جوزف پتکس اولین برد سری خود را در GT4 در شماره 83 RCX Motorsports Porsche 718 Cayman GT4 RS Clubsport پیش از کریگ لومزدن Flying Lizard Motorsports BMW M4 GT4 به دست آورد که با حدود 14 ثانیه عقب افتادن در جایگاه دوم قرار گرفت.

ماشین واشنگتن از مسابقه محروم شد زیرا در ابتدا پرچم سیاه را نادیده می گرفت.

پس از اینکه جاستین روتبرگ در روز جمعه قهرمانی کلاس SRO3 را به دست آورد، مجبور شد در مسابقه یکشنبه بیرون بنشیند.

سی جی موزس، که تنها استارتر GT2 این آخر هفته پس از یک تصادف جدی در مسابقات لامبورگینی Flying Lizard Motorsports Evan King در مسابقات لامبورگینی Huracan Super Trofeo EVO2 باقی مانده بود، همچنین مایک جانسون، برنده مسابقه GT4 Race 1 که دوباره بازنشسته شده است، شرکت نکرد.



جان داگیس بنیانگذار و سردبیر Sportscar365 است. داگیس هشت سال را به عنوان خبرنگار موتوراسپورت برای FOXSports.com و SPEED Channel گذراند و در بسیاری از نشریات موتوراسپورت دیگر در سراسر جهان مشارکت داشته است. با جان تماس بگیرید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *