سورنسن درباره استعفای استون از Order توضیح می دهد – Sportscar365

Fuoco سریعترین در قطع Nürburgring-pre-sportscar365

عکس: Julien Delfosse/DPPI

مارکو سورنسن، راننده استون مارتین، گفت که تغییر اجباری زودهنگام به تایرهای جدید منجر به حذف والکری پیشرو از مسابقه در فینال فصل مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA بحرین شد.

Heart of Racing Aston با شماره شروع 009 که سورنسن با الکس ریبراس و رومن دی آنجلیس مشترک بود، پس از استفاده از چهار لاستیک جدید در اولین مرحله خودروی ایمنی مجازی، در نیمه راه از مسابقه پیشتاز بود و سپس به دلیل عدم تعویض لاستیک توسط رقبا، به صدرنشینی رسید.

اما سورنسن توضیح داد که لاستیک جدید فقط به دلیل ترس از تحت فشار قرار گرفتن لاستیک ها و جریمه شدن تیم برداشته شده است.

در حالی که ریبراس مدت کوتاهی پس از برتری، به دلیل نقض VSC جریمه درایو ارزیابی شد، تخصیص لاستیک استون به خطر افتاد و خدمه لاستیک جدید در پایان مسابقه تمام کردند – که باعث شد ماشین شماره 009 به رتبه هفتم در رده بندی نهایی سقوط کند.

با این حال، سورنسن برای اولین بار از زمان اولین حضورش در اوایل فصل، از دیدن هدایت والکری در یک مسابقه در WEC لذت برد.

او ابتدا در مورد دوره کوتاه تصدی ریبراس گفت: «این مدت طولانی نبود. دیدن ماشین در آنجا بسیار خوب است، اما بدیهی است که چیزهای دیگری در استراتژی ما وجود داشت که در آنها باید واقعاً به آنجا می رسیدیم و لاستیک های خود را عوض می کردیم.

در اواسط مسابقه مجبور شدیم تایرهای جدیدی بپوشیم که برای پایان مسابقه ایده آل نیست.

“در پایان مسابقه ما لاستیک های نو تمام شدیم و من فقط رانندگی کردم. برای کم باد بودن جریمه هایی داشتیم، بنابراین مجبور شدیم لاستیک ها را عوض کنیم و لاستیک های نو بپوشیم و در پایان مسابقه دیگر جالب نبود.”

سورنسن همچنین گفت که جریمه درایو اعمال شده برای ریبراس در نهایت تأثیر کمی بر جایگاه نهایی داشت.

او گفت: “ما یک پنالتی کوچک داشتیم که در آن همه اشتباه می کنند.” فکر می‌کنم فشار باد لاستیک‌ها بود که کمی ما را به دردسر انداخت.»

استون قوی ترین آخر هفته خود را در بحرین پشت سر گذاشت و در اولین تمرین پیروز شد و سپس بخش ابتدایی مقدماتی هایپرکار را با پایان یک و دو به پایان رساند.

در حالی که شماره 009 مسابقه را از رتبه چهارم آغاز کرد، سورنسن مطمئن نبود که آیا این خودرو در رتبه بندی بالا بماند یا خیر.

او گفت: «راستش را بخواهید، من این را در سر داشتم که می‌توانست از هر طرف پیش برود. من واقعاً خوشحالم که در کل دوره اول هیچ موقعیتی را از دست ندادم.

“حتی با حضور دو بار در دوره بعدی، احساس خوبی بود که می‌دیدیم حتی با مدرک هم خوب هستیم. صادقانه بگویم، دو دوره اول واقعا امیدوارکننده بود.”

در تمام آخر هفته بسیار عالی بود که دیدیم ما به طور مداوم در جلو هستیم و این بار دو ماشین در هایپرپل داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *