Fuoco فراری پیروزی در مسابقه مقدماتی ماکائو – Sportscar365 را تضمین کرد

Fuoco فراری پیروزی در مسابقه مقدماتی ماکائو - Sportscar365 را تضمین کرد

عکس: کمیته سازماندهی جایزه بزرگ ماکائو

آنتونیو فوئوکو روز شنبه در مسابقه مقدماتی جام جهانی GT در ماکائو به پیروزی روشنی دست یافت زیرا او و ییفی یه پیروزی فراری در ردیف اول را به قفل شدن دو مکان برتر تبدیل کردند.

در یک مسابقه 12 دور نسبتاً بدون حادثه و بدون دوره احتیاط، فئوکو شماره 50 AF Corse فراری 296 GT3 در 2.543 ثانیه بر اتومبیل شماره 83 هارمونی ریسینگ Ye’s پیروز شد.

فوکو با برتری تاکتیکی خود از تهدید اولیه سقوط به لیسبون در دور اول جان سالم به در برد و در ابتدا با برتری 4 ثانیه ای نسبت به Ye پیش از آن اجازه داد که فاصله در دور چهارم به کمتر از سه ثانیه کاهش یابد.

ترتیب شش نفر برتر تغییری نکرد، اگرچه رافائله مارسیلو ROWE Racing BMW M4 GT3 EVO به سرعت از طریق ماندارین عبور کرد و هم فراری بله و هم پورشه 911 GT3 R مطلق مسابقه آلسیو پیکاریلو را در ابتدا به چالش کشید.

مارسیلو برای لیسبوا به خط بیرونی چسبید و پشت سر یه و پیکاریلو در صف عقب افتاد، در حالی که چندین ماشین پشت سر در درام معمولی دور اول ماکائو درگیر شدند.

کریستوفر هاسه با خودروی آئودی اسپرت آسیایی خود در لیسبون به موانع برخورد کرد، در حالی که راننده لامبورگینی ادواردو مورتارا – که مسابقه را پس از هدر دادن بهترین عملکرد خود در سوپر قطب از رتبه دهم آغاز کرد – به نظر می رسید که بیش از حد خود را ترمز کرده و در اعماق دور دوم به پایان رسید.

مک لارن بنجامین گوته و بی‌ام‌و شلدون ون در لینده نیز دیر وارد شدند، اما هر چهار خودرو توانستند ادامه دهند و خودروی ایمنی لازم نبود.

پشت سر یک فوئوکو غیرقابل توقف، پیکاریلو تا پایان مسابقه در پشت بله باقی ماند، اما به نظر نمی رسید که هرگز شانس واقعی برای سبقت گرفتن از راننده فراری نداشته باشد، در حالی که راننده پورشه تنها شش دهم ثانیه در پایان مسابقه عقب بود.

مارسیلو در مراحل پایانی محو شد و چهار ثانیه عقب تر از سه نفر برتر و تنها یک ثانیه از فانتوم گلوبال جوئل اریکسون که وارد آئودی R8 LMS GT3 Evo II شده بود به پایان رسید.

Ayhancan Guven قهرمان DTM و اولین بازیکن ماکائو در شوماخر CLRT-Porsche خود ششم شد، اما نبرد برای مقام هفتم بین هم تیمی او Laurin Heinrich و Luca Engstler’s Lamborghini بیشترین سرگرمی را در پایان مسابقه فراهم کرد.

اگرچه هاینریش در چندین نوبت نزدیک به سبقت گرفتن بود، انگستلر در بهترین لامبورگینی هوراکان GT3 EVO2 جایگاه هفتم را حفظ کرد، در حالی که هاینریش جلوتر از فانتوم گلوبال پورشه Dorian Boccolacci هشتم شد.

دنگ یی در دومین مسابقه هارمونی فراری ده نفر برتر را تکمیل کرد.

لورن وانتور راننده دیگری بود که در مسابقه دوم پورشه مطلق در پیچ 1 غوغا شکست خورد. موتورسوار بلژیکی در جایی که شروع کرد در رده یازدهم قرار گرفت.

مسابقه اصلی یکشنبه قرار است ساعت 12:35 بعد از ظهر آغاز شود. به وقت محلی (شنبه 11:35 بعد از ظهر به وقت شرقی).

نتایج: مسابقه مقدماتی



جیمی کلاین سردبیر آسیایی Sportscar365 است. Klein مستقر در ژاپن، که قبلاً برای شبکه Motorsport در عناوین Motorsport.com و Autosport کار می کرد، مسابقات قهرمانی استقامت جهانی FIA و SUPER GT را در میان سایر زمینه ها پوشش می دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *