مدیران بزرگترین ناوگان کانادا می گویند که اقتصاد حمل و نقل همچنان در چرخه دشواری فرو رفته است و انتظار نمی رود تا زمانی که ظرفیت در نهایت از بازار خارج شود، هیچ کمکی کوتاه مدت وجود ندارد. اپراتورها انتخاب کمی دارند جز اینکه هزینه ها را به شیوه ای منضبط مدیریت کنند، از استعدادهای اصلی محافظت کنند و به سادگی تا زمانی که عرضه و تقاضا برابر شوند، ادامه دهند.
موری مولن، رئیس و مدیر عامل گروه مولن، گفت که بعید است شرایط بازار به سرعت بهبود یابد و خطوط هوایی باید در مورد مدت زمان ادامه رکود واقع بین باشند.
سخنرانی در طول یک میزگرد در انجمن حمل و نقل انتاریو (OTA) 99Th او در کنفرانس سالانه در تورنتو صحبت میکرد و افزود که بقا همچنان یک اولویت است زیرا برخی ناوگان خصوصی به فروش در محیطی با نرخ بهره پایین میپردازند.
حجم حمل و نقل موضوع اصلی نیست، اما نرخ ها هستند، و حمل کنندگان همچنان بیشترین تأثیر را دارند. پیام او به اپراتورها این بود که بر روی کنترل هزینه متمرکز بمانند و برای مقابله با دوره طولانی درآمد ضعیفتر آماده شوند.
استیو بروکشاو، معاون اجرایی ارشد TFI International، دیدگاه مشابهی داشت و گفت که بهبودی کاملاً به خروج ظرفیت از سیستم بستگی دارد. او گفت که خطوط هوایی باید به سرمایه گذاری روی کارگران مورد نیاز خود در زمان افزایش تقاضا ادامه دهند، حتی اگر سایر هزینه های قابل کنترل را کاهش دهند.
اتوماسیون در انبارداری
اتوماسیون به ویژه در کارهای تکراری و مستعد خطا به افزایش خود ادامه خواهد داد، اما او هشدار داد که یافتن تعادل مناسب دشوار است، زیرا کاهش بیش از حد عمیق خطرات ما را برای بهبودی نهایی آماده نمیکند.
مدیر پانل، Avery Vise، نایب رئیس FTR Transportation Intelligence، خاطرنشان کرد که اشتغال کامیونها در حال حاضر کاهش یافته است، اما نمیتواند بدون تأثیر بر توانایی ناوگان برای پاسخدهی پس از شروع افزایش نرخها، بسیار کاهش یابد. وی همچنین از مدیران اجرایی در مورد تأثیر تعرفه ها پرسید زیرا حجم حمل و نقل تغییر قابل توجهی نداشته است.
مولن گفت که نگرانی های تعرفه ای بیش از حد است. وی گفت در حالی که بخش هایی مانند فولاد، آلومینیوم و برخی از بخش های خودرو با فشار بیشتری مواجه شده اند، هیچ اختلال عمده ای در بازار گسترده تر ایجاد نشده است. عدم اطمینان، نه تعرفه ها، بازدارنده بزرگتری برای سرمایه گذاری است. او گفت که نوسانات سیاسی مداوم سرمایه گذاری را منصرف می کند و این صنعت می تواند تقریباً با هر قاعده ای سازگار شود تا زمانی که دولت ها جهت گیری ثابتی را ارائه دهند.
آینده CUSMA
بروکشاو گفت که تهدید بزرگتر تعرفه های فردی نیست، بلکه آینده خود CUSMA (توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک) است. او گفت که اگر توافق تضعیف یا کنار گذاشته شود، حمل و نقل برون مرزی با چالش های بزرگی مواجه خواهد شد. او هشدار داد که سرمایه گذاری ها به قابلیت پیش بینی بستگی دارد و این بخش به ثباتی که CUSMA ارائه می دهد نیاز دارد.
هر دو رهبر گفتند مذاکرات بین کانادا و ایالات متحده باید بی سر و صدا انجام شود تا از ترس غیرضروری جلوگیری شود. مولن گفت صرف نظر از نتیجه سیاست، حمل و نقل به حرکت خود ادامه خواهد داد و صنعت سازگار خواهد شد.
این پانل همچنین به تداوم مدل Driver Inc. مولن گفت که خیلی محدود است که بتوانیم مشکلات صنعت را در یک موضوع مشخص کنیم. او گفت که حمل و نقل کامیون همیشه یک سرمایه گذاری کارآفرینانه بوده است و بسیاری از اپراتورها به دلیل کسب درآمد وارد آن شدند.
فقدان قوانین واضح و اجرا شده
مشکل عمیق تر، از نظر او، فقدان قوانین روشن و به طور مداوم اجرا شده است. وی افزود که شرایط بازی برابر به مشتریان امکان می دهد از مزایای ناوگان منطبق استفاده کنند. او گفت که اگر تنظیمکنندهها تصمیم بگیرند که ساختارهای خاصی را مجاز کنند، خطوط هوایی سازگار خواهند شد.
بروکشاو گفت که نظارت بر سیستم ایالات متحده آسان تر است زیرا درآمد از طریق 1099 پرونده ردیابی می شود. کانادا فاقد ابزاری معادل است و او گفت که تأثیر Driver Inc. در سراسر صنعت بسیار متفاوت است. شرکت های کم لودر و حمل و نقل فولادی بیشتر از بخش های تخصصی این تاثیر را احساس می کنند.
حتی با تشدید تدابیر اجرایی فدرال، او معتقد است که اپراتورهای Driver Inc. رقابتی باقی خواهند ماند، هرچند که زمینه بازی برابرتر می تواند منجر به بهبود متوسط نرخ شود.
یک صنعت پراکنده
مولن افزود که این صنعت بسیار پراکنده است. سازمان هایی مانند OTA تنها بخشی از این بخش را نمایندگی می کنند، در حالی که تعداد زیادی از شرکت های مخابراتی خارج از ساختارهای انجمن فعالیت می کنند. او گفت که اپراتورهای کارآفرین به محدودیت های مدل ادامه خواهند داد و به مرور زمان نیروهای بازار برخی از عدم تعادل را اصلاح خواهند کرد.
هزینه های تعمیر و نگهداری، خرابی تجهیزات و افزایش آگاهی رانندگان از مشکلات برخی ترتیبات در نهایت فشار وارد می کند. او گفت که اقدام دولت می تواند این روند را تسریع بخشد، اما در نهایت اقتصاد این گذار را هدایت خواهد کرد.
