جیمی چادویک Genesis LMDh را آزمایش می کند که به عنوان ذخیره WEC برای سال 2026 اعلام شده است

جیمی چادویک، پیدایش

جنسیس پس از انجام اولین آزمایش خود در هایپرکار GMR-001، جیمی چادویک را به عنوان راننده ذخیره برای مسابقات قهرمانی استقامت جهانی 2026 قرارداد امضا کرد.

چادویک که در اوایل سال جاری در برنامه مسیر جنسیس شرکت کرد، پس از کسب مقام سوم در سری مسابقات اروپایی Le Mans 2025 در IDEC Sport Oreca 07، این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

چادویک به عنوان ذخیره رسمی تیم، مسئولیت کار توسعه GMR-001 را بر عهده خواهد داشت و چندین جلسه را در پیست و شبیه ساز تکمیل می کند.

او این نقش را با یک برنامه مسابقه ای که قرار است اعلام شود ترکیب کند.

چادویک پنجمین راننده ای است که پیش از اولین فصل حضور در کلاس هایپرکار WEC در سال 2026 با رقیب خود Oreca مبتنی بر LMP2 به فهرست برند هیوندای پیوست.

جنسیس قبلا آندره لوترر، پیپو درانی، دانیل جونکادلا و ماتیس ژائبرت را به خط مسابقه خود اضافه کرده بود و دو راننده باقیمانده در تاریخ بعدی اعلام خواهند شد.

چادویک گفت: «درگیر شدن در توسعه هایپرکار GMR-001 بسیار خاص است. این یک گام دیگر به جلو در حرفه من است و من واقعاً به آن افتخار می کنم.

” تبدیل شدن به یک راننده ذخیره در هایپرکار مرا یک قدم به هدف نهایی نزدیکتر می کند. فرصت تست و رانندگی بیشتر چیزی است که من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم و نقشی است که از آن لذت خواهم برد و از آن نهایت استفاده را خواهم برد.”

او افزود: “نقش توسعه همچنین می تواند کمک بزرگی برای مسابقات من باشد. البته هایپرکار از نظر همه چیزهایی که یاد می گیرید یک گام رو به جلو است، اما هنوز هم می توانید فقط از طریق آزمایش و همکاری مداوم با مهندسان آن را به دسته ها و سری های دیگر منتقل کنید.”

جیمی چادویک، پیدایش

عکس از: پیدایش

Chadwick هفته گذشته برای آزمایش سه روزه در Magny-Cours به ​​گروه Genesis از Lotterer، Derani، Juncadella و Jaubert پیوست و Genesis LMDh را در شرایط خشک و مرطوب رانندگی کرد.

جنسیس ادعا می‌کند که پس از اولین حضور لیلو وادوکس با تویوتا GR010 هیبریدی در سال 2022 و دو حضور اخیر در فراری 499P، تنها دومین زنی است که یک هایپرکار WEC رانندگی می‌کند.

او گفت: اولین دورهای من در هایپرکار GMR-001 باورنکردنی بود. “این یک ماشین واقعا چشمگیر و بسیار سریع در یک خط مستقیم است. به عنوان یک راننده شما سیستم های مختلف زیادی در اختیار دارید، ابزارهایی که می توانید از آنها برای ایجاد تفاوت استفاده کنید.”

“البته با هر آزمایشی که تیم انجام می دهد، تغییرات و تحولات زیادی ایجاد می شود، اما این فقط یک ماشین فوق العاده برای رانندگی است، بلکه فقط یک تیم عالی است که می توان در آن شرکت کرد.”

مدیر ورزشی جنسیس و قهرمان اتومبیل های تور جهان در سال 2009، گابریل تارکینی، چادویک را بخش مهمی از تیم توصیف کرد.

او گفت: «دریافت بازخورد از راننده جدیدی که اصلاً ماشین را نمی شناسد، همیشه بسیار خوب است. جیمی فصل فوق‌العاده‌ای را با برنامه مسیر ما در سری مسابقات اروپایی لمانز داشت.

او به عنوان راننده توسعه هایپرکار GMR-001، بخش مهمی از تیم ما در آینده خواهد بود و به ما کمک می‌کند تا برای رویدادها آماده شویم و در فصل اول به پیشرفت‌هایی که نیاز داریم، دست پیدا کنیم.

ما نظر شما را می خواهیم!

دوست دارید چه چیزی را در Motorsport.com ببینید؟

در نظرسنجی 5 دقیقه ای ما شرکت کنید.

– تیم Motorsport.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *