FMCSA ELD های اضافی را لغو می کند. برنامه های مطالعه در مورد HOS و خطر حادثه

FMCSA ELD های اضافی را لغو می کند. برنامه های مطالعه در مورد HOS و خطر حادثه

اداره ایمنی خودروهای فدرال (FMCSA) پنج دستگاه ثبت الکترونیکی اضافی (ELD) را از لیست دستگاه های ثبت شده خود حذف کرده است.

درک بارز، مدیر FMCSA در بیانیه ای گفت: “این اقدام بر تعهد FMCSA برای اطمینان از اینکه هر ELD مورد استفاده در جاده های آمریکا مطابق با استانداردهای فدرال است و از عملیات ایمن و سازگار پشتیبانی می کند، تاکید می کند. حذف دستگاه هایی که این الزامات را برآورده نمی کنند، از رانندگان، شرکت های حمل و نقل و عموم مسافران محافظت می کند.” ما به برداشتن گام‌های قاطع برای محافظت از یکپارچگی بازار ELD و حفظ ماموریت امنیتی که به ما سپرده شده است ادامه خواهیم داد.»

آخرین دستگاه های اضافه شده به لیست لغو شده عبارتند از:

  • ONTIME LOGS Inc
    • نام دستگاه: Ontime Logs PT
    • شماره مدل: OTL100
    • شناسه ELD: c3ac23
  • چراغ سبز ELD LLC
    • نام دستگاه: چراغ سبز
    • شماره مدل ELD: PT30، IOSiX
    • شناسه ELD: GLEHOS
  • SAHARA ELD LLC
    • نام دستگاه: Sahara ELD
    • شماره مدل: GDELD1000
    • شناسه ELD: SAHELD
  • USFAST
    • نام دستگاه ELD: USFAST
    • شماره مدل ELD: USFASTELD1
    • شناسه ELD: UFE021
  • NextParse LLC (f/k/a ELDWISE)
    • نام دستگاه: ELDWISE
    • شماره مدل: EWS
    • شناسه ELD: EWS092

FMCSA گفت که حامل های موتور تا 20 ژانویه فرصت دارند ELD های لغو شده را با یک مدل سازگار جایگزین کنند. پس از این تاریخ، شرکت‌هایی که به استفاده از دستگاه‌های لغو شده ادامه می‌دهند، عملیات غیرELD محسوب می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر، نگاه کنید وب سایت FMCSA در ELD ها.

تا کنون در سال جاری، چندین ده ELD توسط FMCSA لغو شده است. برخلاف کانادا که ELD ها به گواهی شخص ثالث نیاز دارند، تولیدکنندگان در ایالات متحده خود گواهی می دهند که دستگاه هایشان حداقل الزامات فنی را برآورده می کنند.

FMCSA مطالعه ساعات کار رانندگان کامیون را در مورد خطر تصادف راه اندازی می کند

FMCSA به دنبال بازخورد عمومی در مورد یک مطالعه پیشنهادی در مورد اینکه چگونه برنامه های رانندگان کامیون بر عملکرد کلی و خستگی تأثیر می گذارد، است.

این آژانس در یک گفت یادداشت در مورد ثبت فدرال هدف آن بررسی خطر نسبی تصادفات بر حسب ساعت رانندگی، تأثیر محدودیت استفاده از قانون راه اندازی مجدد 34 ساعته و تفاوت در خطر تصادف پس از راه اندازی مجدد با و بدون دو شب اقامت است.

این تحقیق مستلزم جمع‌آوری داده‌ها در مورد گزارش ساعات کار، داده‌های تصادفات و سوابق تخلفات بازرسی است.

FMCSA گفت: “در حال حاضر هیچ مجموعه داده جامعی وجود ندارد که بتوان برای این پروژه استفاده کرد.” “شکست در جمع آوری این داده ها منجر به درک ناقص عوامل مرتبط با HOS موثر بر خطر تصادف و تاثیر برنامه های جایگزین می شود زیرا آنها به جنبه های مختلف مقررات خطر تصادف HOS در عملیات CMV مربوط می شوند.”

FMCSA نظرات عمومی را تا 16 ژانویه می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *