Rutronik Porsche تاج جام استقامتی را می گیرد ، گاراژ 59 برد – Sportscar365

Fuoco سریعترین در قطع Nürburgring-pre-sportscar365

عکس: JEP/SRO

گاراژ 59 مدعی پیروزی غالب در فینال فصل هیجان انگیز GT World Challenge Europe با استفاده از AWS Indurance Cup در بارسلونا به عنوان رانندگان روترونیک پورشه پاترریک نیدرهوزر ، آلیسیو پیکاریلو و سوون مولر عنوان طرفدار کلاس کسب کرد.

از آنجا که مارو انگل ، ماتئو قاهره و لوکاس آوئر با مرسدس-AMG GT3 EVO از تیم مانی فیلتر که توسط Winward هدایت می شود ، در خارج از امتیاز قرار گرفتند ، روترونیک برای تبدیل شدن به اولین تیم پورشه که تاکنون در جام استقامتی کسب کرده بود ، به مقام هفتم رسید.

Niederhauser آخرین مکان تعیین کننده را در مکان یازدهم آغاز کرد و پیشرفت خوبی برای غلبه بر Alessio Rovera (Af Corse Ferrari 296 GT3) ، 911 GT3 R DRIVER DRIVER LARRY TENODE (SCHUMACHER CLRT) و MARENSEN (Comtoyou Aston Aston Martin Verantage Amr GT3 GT3 EVO) کرد) موتورسواری

Auer نتوانست به فینالیك هانریك چاوز (Walkenhorst Aston) در رده دهم قرار بگیرد و با پنالتی پنج ثانیه بعد از مسابقه ، تحمیل شد ، زیرا انگل با ترك مسیر در گوشه اول مسابقه ، مزیت به دست آورد ، وی در رحمت دفاع پادشاه بود.

نیدرهوزر پس از ارزیابی صبر حریف خود ، سرانجام با 9 دقیقه به نوبه خود 5 به نوبه خود شکست و عنوان را با یک امتیاز حفظ کرد.

در جبهه ، دین مک دونالد ، آدام اسماللی و لوئیس پرت مسابقه را از موقعیت قطبی در جام طلای مک لارن 720S GT3 EVO کنترل کردند.

بعد از اینکه مک دونالد اولین بار را کنترل کرد ، Smalley به طور خلاصه پیش از حرکت در مراحل میانی مسابقه ، به طور خلاصه McLaren McLaren از جیمز آلن را دنبال کرد.

Prette سپس بقیه رقابت ها را کنترل کرد و 18.571 ثانیه بر روی شرکت کنندگان همکار جام طلای ، جنس کلینگمن ، ال فیصل آل زوبیر و بن تاک در مسابقه Al Manar Racing شماره 777 BMW M4 EVO GT3 پیروز شد.

کلینگمن پس از غلبه بر شماره 98 ROWE-BMW رهبر کلاس حرفه ای رافائل مارسیلو با سه دقیقه دیگر ، در رده سوم قرار گرفت ، اما این مقام را دوباره به دست آورد ، و مارسیلو ، آگوستو فارفوس و جسی کرون را به ثمر رساند.

یک خط میانی طوفان آور از آنتونیو فوکو ، که از 20 تا سوم حرکت می کرد ، شماره 50 خود را فراری قرار داده بود ، توسط الیزو دوننو ، در صدر کلاس حرفه ای آغاز شد و در موقعیتی برای پیروزی برای پیروزی بود ، اما آرتور لکلرک قادر به غلبه بر کلینگمن در پایانی نهایی نبود و در نهایت با 16 دقیقه از زمان شارژ ماچیلو را به دست آورد.

شماره 99 Tresor تلاش برای مسابقه آئودی از آلبرتو دی فولکو ، لئوناردو مونسینی و الکس آکا به طور کلی در رده جام نقره ای پنجم شدند. همراه با مک دونالد و BMW های پیشرو ، این یکی از بزرگترین ذینفعان یک توقف گودال در اولین فرصت تحت یک ماشین ایمنی در ساعت اول بود که همچنین تصمیم به نتیجه مسابقات قهرمانی برنز جام گرفت.

درگیری بین شماره 81 Winward Mercedes of Rinat Salikhov و شماره 8 Nicola Rosi ، Kessel Ferrari منجر به بازنشستگی هر دو اتومبیل شد ، به این معنی که شماره 74 فراری کسل از دنیس مارشال ، کنراد لورسن و داستین بلاتنر نمی توانند گرفتار شوند. Marschall و Blattner نیز به عنوان قهرمانان جام برنز ترکیبی تأیید شدند.

تیمی دیگر که همین استراتژی را اتخاذ کردند شماره 32 BMW WRT بود که در کلوین ون در لینند و چارلز ورتس با کسب عنوان ترکیبی GTWCE بسیار مهم بود.

اگرچه قهرمانان Sprint Cup به دلیل نقض پرچم زرد در صعود ، از مکان 31 در شبکه شروع به کار کردند ، اما آنها ششم را در اتومبیل به اشتراک گذاشته شده با Ugo de Wilde به پایان رساندند ، بنابراین از عدم آزار و اذیت مرسدس-AMG از Mann-Filter استفاده کردند که در نهایت در رده سوم قرار گرفت.

کینگ به همراه تیری ورموئلن و کریس لولهام عنوان قهرمانی استقامت جام طلا را با مقام هشتم به طور کلی تضمین کردند ، در حالی که ورموئلن و لولام عنوان کلاس ترکیبی را کسب کردند.

علیرغم اینکه در یک درگیری دور اول شرکت داشت ، ویل مور ، جارود وابرسکی و مکس جانسن عنوان استقامت جام نقره را در جایگاه 23 به طور کلی کسب کردند ، اما با هم جایزه نقره ای به Boutsen VDS سواران Aurelien Panis و Cesar Gazeau رفت. مرسدس-AMG که آنها با لوریس کابرو به اشتراک گذاشتند ، در کل و سوم در طبقه بندی نقره به پایان رسید و جانسن تاج را با هفت امتیاز انکار کرد.

در پایان یک روز موفق برای تیم Rutronik ، موریس Schuring ، Loek Hartog و Antares AU در کل مقام دوازدهم پیروزی کلاس برنز را به دست آوردند ، که در جدول رده بندی جام استقامتی نیز به هارتوگ و AU مقام دوم را داد.

نتایج: مسابقه



جیمز نیوبولد (james_newbold) یک روزنامه نگار مستقر در انگلستان است که قبلاً در Autosport مشغول به کار بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *