
عکس: BMW
کلوین ون در لیند و چارلز ورتس برای GT World Challenge Europe Europe Europe ، که پس از پیروزی در یک قهرمانی با پنج اتومبیل با پیروزی در مسابقه 2 در والنسیا ، از طرف رانندگان جام اسپرینت AWS استفاده شد ، تاجگذاری شدند.
ون دره لیند مسابقه را در مکان چهارم آغاز کرد ، اما در طول اقامت افتتاحیه سریع در چرخ شماره 32 تیم BMW M4 GT3 EVO پیشرفت کرد.
نتیجه گیری آفریقای جنوبی از پاس های پی در پی شماره 10 Boutsen VDS Mercedes-AMG GT3 EVO و شماره 59 گاراژ 59 مک لارن 720S GT3 EVO در منحنی 1 برای رسیدن به مقام دوم در 15 دقیقه اول مسابقه.
وی سپس GRT -GRT -RENNTETEAM شماره 63 Lamborghini Huracan GT3 EVO2 را هدف قرار داد ، که توسط هموطن جردن فلفل رانده شده بود و قبل از آنکه از قسمت داخلی 1 دور شود ، بسته شد تا مدیر مسابقه را به دست بگیرد.
این دو اتومبیل سپس برای توقف های اجباری خود اتفاق افتادند ، در حالی که ورتس در مقابل مسافر فلفل لوکا Engstler برای حفظ سر مسابقه ظاهر شد.
Weerts در ابتدا از Engstler خارج شد ، اما ترافیک زنگ دار Lamborghini No. 63 را قادر ساخت تا به چند دقیقه آخر مسابقه برگردد.
با این حال ، Engstler نتوانست حمله قابل توجهی به BMW شماره 32 را آغاز کند ، که با حاشیه 0.885 ثانیه از مرز فراتر رفت.
Van der Linde and Weerts won the last race of the season and conquered the driver’s title at the end of a fight with five cars, in which No. 63 Lamborghini, No. 48 Winward Racing Mercedes-AMG, No. 59 Garage 59 McLaren and No. 96 Rutronik Racing Porsche 911 GT3 R3 R3 R3 R3 R3 GT3-R-Contention.
ورتس پس از کسب سه عنوان پیاپی به همراه Dries Vanthoor در سالهای 2020 ، 2021 و 2022 ، چهارمین قهرمانی در مسابقات جام اسپرینت را به ثبت رساند ، در حالی که ون در لیند اولین تاج GTWC اروپا را به دست آورد.
WRT پیش از این در سال 2013 ، 2016 ، 2017 ، 2020 ، 2021 و 2022 عنوان راننده را به دست آورد.
کل تریبون توسط گاراژ شماره 59 59 مک لارن توسط ماروین کیرچوفر و بنیامین گوته تکمیل شد و پس از آن Aurelien Panis و Cesar Gazeau در برنده جام نقره شماره 10 Boutens VDS Mercedes-Amg.
Sven Müller و Patric Niederhauser در شماره 96 Rutronik Racing Porsche در خانه به خانه درآمدند ، در حالی که مارو انگل و لوکاس آئر پس از شروع شماره 48 در مسابقه برنده مرسدس-آمگ در مقابل ده نفر برتر ، در مکان ششم جنگیدند.
ورودی های جام نقره ای از رقابت بهشت و تیم WRT در رده های هشتم برتر قرار گرفت.
امیل فری ، دیگ بخار قهرمانان در طلا ، جام برنز
تیم فراری هم در جام طلا و هم در جام برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد که امیل فری مسابقه و کسل مسابقه به امتیازات مربوط به معرفی قهرمانان رسیدند.
Emil Frey Racing Ferrari 296 GT3 ، با خلبانی تیری ورمئولن و کریس لولام ، پیروزی در فصل چهارم را به دست آورد تا گاراژ 59 را مقابل عنوان جام طلا کسب کند.
مبارزه برای تاج جام طلایی به یک مبارزه مستقیم بین فراری شماره 69 و لوئیس پرت در شماره 58 مک لارن تبدیل شد ، با ورمئولن و لولو در مسابقه سرنوشت ساز به عنوان یک رهبر قهرمانی ، حتی پس از سرقت کلی آنها در روز شنبه.
این دو اتومبیل در مرحله آغازین مسابقه به سمت دم سوار شدند ، اما وقتی توماس فلمینگ (Prautte و مسافر (که آدام اسملی دو دور اول را انجام داد ، در نبرد عنوان نبود) به طور کلی پانزدهم محو شد. او به ورمئولن و لوللم اجازه داد تا قهرمانی را بدست آورند.
در جام برنز ، کسل ، که داستین بلاتنر و دنیس مارشال با هم ترکیب شدند ، برای کسب عنوان قهرمانی شدند ، حتی اگر بشار ماردینی و باستیان بووس این کلاس را به دست آوردند.
فراری شماره 74 پس از پیروزی در کلاس در روز شنبه با نتیجه 12 امتیاز وارد مسابقه شد. یک پایان سوم در پشت GP Porsche No. 89 ، شماره 89 Lionepeed GP Porsche و شماره 93 Ziggo Sport Temmesta Racing Ferrari برای تأمین تاج.
